Het is nu 1,5 maand uit met m'n ex na een relatie van in totaal toch wel 3 jaar. Het is op een heftige manier uitgegaan en hij heeft me daarna nog flink gekwetst. Ik besloot het contact te verbreken om me los te kunnen maken van hem, elke keer als ik hem sprak werd ik er eigenlijk alleen maar depressiever van. Hij liet toen weten hoe vreselijk spijt hij overal van had en dat ie eigenlijk wou dat er niks gebeurd was en dat alles weer was zoals het eerst was. Hij vroeg me eigenlijk gewoon terug maar wist dat ie het daarvoor te erg verkloot had. Ik wist niet dat ik zo sterk was, maar ben er toen niet op ingegaan, terwijl ik nog wel veel van hem hield. We hebben nu 2,5 week geen contact gehad.
Ik probeer het nu een plekje te geven maar het lukt nog niet echt. Ik heb het druk dus afleiding heb ik wel. Maar het ene moment voel ik me heel sterk en onafhankelijk en het volgende moment mis ik hem ontzettend. Over het algemeen voel ik me goed maar blijf terugvalletjes houden. Vooral nu met de feestdagen heb ik hem erg gemist, ik zou eigenlijk naar hem toe gaan maar heb nu thuis gezeten.
Aan de ene kant heb ik nog behoefte aan contact en vriendschap, maar ik moet hem loslaten en m'n leven in gaan vullen zonder hem. En m'n vriendschap heeft ie eigenlijk helemaal niet verdiend.
Duurde het bij jullie lang tot je over je ex heen was en wat heeft jullie hierbij geholpen?