Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en weet je ook waarom, anders kun je met hem eens gaan praten...?
Mijn zus is gothic, lees: alles zwart incl ogen, lippen en nagels, helaas komen er ook van die halsbanden en armbanden met pinnen bij te pas. Ik had haar 6 maand geleden gezegd dat ik haar zo niet op mijn trouw in juli wou zien verschijnen en gisteren begon ze me weer verrot te schelden en sloeg me zelfs bijna omdat ik haar keuze niet respecteerde en ze zo wél ging komen en anders kwam ze niet. Dus ik zei: 'oké dan kom je niet...' en uiteindelijk bleek dat ze wel ging komen, of ze mocht of niet maar wel in haar tenue en jezus maria nog aan toe...
Daar gaan m'n tienerjaren 
die hierboven is ook wel flink banketstaaf :s Hoe is zijn toestand? 
ukje schreef:Detour, Ik heb galstenen en oliebollen zijn zo als je weet vrij vet. En waarschijnlijk is daardoor een galsteen in de weg komen te zitten en dat doet echt heel veel pijn, en het is nit zo als hoofdpijn een paracetamolletje en het gaat over ik heb er wel 4 moeten nemen voor dat het eindelijk een beetje aan het zakken was.
wick, waarom ben je gestopt dan.

heeft me laten stikken en mijn paard is hoogstwaarschijnlijk zo geblesseerd dat ze zelfs geen paardwaardig pensioen kan genieten.. Sukkelen nou al ruim een half jaar door en ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt. 
Met kerst hebben we mekaar niet gezien, en met oud&nieuw dus ook niet. Heb hem wel 100x geprobeerd te bellen, niks
Maarja z'n stiefmoeder zit ook een beetje tegen.. ze mag mij niet echt meer, reden weet ik maar is té prive om op bokt te zetten
En daarom kan ik met oud&nieuw/kerst ook niet gezellig na m toe,, en hij komt ook niet hier... Gister kon ook niet om na 8 uur nog met de trein te gaan
Dus baalde wel gewoon flink van de situatie en alles... 
Hopelijk wordt de rest van het jaar dan leuker.