Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiovili

Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 11:33

Zoals ik..
Mijn vriend heeft me op het laatste moment laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Re: Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:37

ow meid... Dat is wel héél rot... Ach gut en weet je ook waarom, anders kun je met hem eens gaan praten...?

Ik heb mijn jaar ook weer flitsend gestart Sigaar Mijn zus is gothic, lees: alles zwart incl ogen, lippen en nagels, helaas komen er ook van die halsbanden en armbanden met pinnen bij te pas. Ik had haar 6 maand geleden gezegd dat ik haar zo niet op mijn trouw in juli wou zien verschijnen en gisteren begon ze me weer verrot te schelden en sloeg me zelfs bijna omdat ik haar keuze niet respecteerde en ze zo wél ging komen en anders kwam ze niet. Dus ik zei: 'oké dan kom je niet...' en uiteindelijk bleek dat ze wel ging komen, of ze mocht of niet maar wel in haar tenue en jezus maria nog aan toe...

Dit gaat nog een leuk jaar worden...

EN ik word nog eens 20 jaar ook binnen 25 dagen Verdrietig Daar gaan m'n tienerjaren Huilen van het lachen

jeetje Bloos! die hierboven is ook wel flink banketstaaf :s Hoe is zijn toestand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:39

.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:43

Ben het ook flitsend ingegaan. Kreeg vannacht een aanval met betrekking op mijn lever omdat me moeder zo nodig vondt dat ik 1 oliebol naar binnen moest werken.

Iedereen toch nog een gelukkig nieuwjaar trouwens

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:47

Ik heb van/over 3 vrienden van me rottig nieuws gehad...
G: hopelijk heb je nu eindelijk je rust gevonden... Rust zacht meis... Verdrietig
S: sterkte, ik ga duimen voor een goede uitslag enzo!
Lievie: ik ben er voor je, wat er ook gaat gebeuren...

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:48

Hier al vanaf maandag de griep. Niet een heel rot begin, maar toch wel een beetje.

@Noompiejjj ow, das een naar begin!
@TS balen zeg. Maar kan je het nieuwe jaar in elk geval goed beginnen zonder zo'n eikel!
@Chipieke, waarom zou je eigenlijk niet willen dat je zus zo komt? Als ze er toch altijd al zo bij loopt... Maar misschien kan je wat gothic pic's zoeken van hoe het voor jou wel acceptabel is (bv. helemaal in blauw zonder pinnen) om haar wat inspiratie te geven? Kunnen jullie beiden toch jullie zelf zijn op je grote dag...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:50

Jemig meiden, wat een toestanden allemaal! hier was het rustig, maar wel ff vlakvoor gister te horen gekregen dat we onze Arabier nooit meer kunnen berijden, terwijl we al een jaar aan het klooien waren wegens andere problematiek wat overigens wel over was.. Clown

Aanegzien je soms veel pech hebt, kan je die hele oud&nieuw dan ook een beetje gestolen worden, behalve de diertjes die bang zijn... Ach gut

Ukje, wat is er precies gebeurd?

Verder sterkte allen, wat een naar nieuws! Ach gut

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:53

dacht dat ik een rot avond had maar als ik hier lees valt het nog reuzen mee.
mijn vriend zat een hele avond in de schuur muziek te luisteren en ik alleen in de kamer met onze dochter die viel om tien uur in slaap.
en twaalf uur kwam hij effe binnen en was zo weer weg naar cafe.dus was heel gezellig tegen me eigen praten ik was zo sjagie en nog eigelijk.maar toch allemaal gelukkig nieuwjaar.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:54

Ik was vorige week voor een mammo grafie en een echo, ze hebben ook een punctie gedaan.Het zag er somber uit,mijn moeder heeft mij het borstkanker gen gegeven en is dit jaar zelf getroffen.Op het randje van het nieuwe jaar kreeg ik een goed bericht,het was geen kanker.Wel zit er iets wat ze gaan weg halen maar dat vind ik niet erg.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:54

@Wickedwyvern: ik wil niet dat ze zo komt omdat dat echt niet mooi is op de foto's... Ze loopt er ook altijd rond met een gezicht tot op de grond, foto's met een stralende bruid en dan een lijk naast me, gaat gewoon niet in m'n hoofd. Vind dat ze zichzelf eens voor 1 dag mag aanpassen. Ik heb haar al gezegd wat wel mag, zwarte kleren maar een rode of witte das en geen make up of pinnen, maar dat is voor haar not done want dan is ze geen 'echte gothic' meer. Helaas dan voor haar :s

@iedereen die nog na mij geantwoord heeft: wow, er zitten echt erge dingen tussen :s sterkte nog...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:05

.

o0jamie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:06

Vorig jaar heeft mn vriend(je) het uitgemaakt op oudjaarsdag
en dit jaar ben ik gestopt met mn tot nu toe leukste verzorgpaard! Boos!

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:07

Helemaal met Noompiejjj eens. Maar uiteindelijk is het natuurlijk jouw dag Chipieke. Succes in elk geval met afscheid nemen van je tienerjaren. Ik kan je wel geruststellen dat het er voorlopig alleen nog maar leuker op wordt Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:13

Detour, Ik heb galstenen en oliebollen zijn zo als je weet vrij vet. En waarschijnlijk is daardoor een galsteen in de weg komen te zitten en dat doet echt heel veel pijn, en het is nit zo als hoofdpijn een paracetamolletje en het gaat over ik heb er wel 4 moeten nemen voor dat het eindelijk een beetje aan het zakken was.

wick, waarom ben je gestopt dan.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:15

ukje schreef:
Detour, Ik heb galstenen en oliebollen zijn zo als je weet vrij vet. En waarschijnlijk is daardoor een galsteen in de weg komen te zitten en dat doet echt heel veel pijn, en het is nit zo als hoofdpijn een paracetamolletje en het gaat over ik heb er wel 4 moeten nemen voor dat het eindelijk een beetje aan het zakken was.

wick, waarom ben je gestopt dan.

Och meis, wat sneu, zeg, heel veel beterschap!!!!!!!!!! Ach gut

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:17

Ik ben eerlijk gezegd niet eens tot 12 uur opgebleven, had er helemaal geen zin...
Vind die poespas er om heen altijd verschrikkelijk.

Heb bijna helemaal niet geslapen want mijn ouders hadden flinke ruzie, dus het jaar is alweer lekker begonnen. Scheve mond

Oh en natuurlijk voor iedereen die het jaar niet zo goed is begonnen; veel sterkte! Ach gut
Laatst bijgewerkt door Claudia__ op 01-01-09 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:17

Jeutje wat een verhalen,
heel veel sterkt allemaal en ik hoop dat 2009 iig nog een mooi jaar wordt voor jullie, ookal was de start dan niet zo leuk Ach gut

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:19

Een vriend die iets meer wás dan een vriend Tong uitsteken heeft me laten stikken en mijn paard is hoogstwaarschijnlijk zo geblesseerd dat ze zelfs geen paardwaardig pensioen kan genieten.. Sukkelen nou al ruim een half jaar door en ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt. Scheve mond

@ Alle andere bokkers hier in dit topic.. jeetje.. dat is niet niks. Veel sterkte allemaal. Ach gut

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:21

jeetje inderdaad wat een verhalen! iedereen veel sterkte en hoop dat de slechte start niet voor het hele jaar geld!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:22

Mijn 2009 is niet echt rot begonnen, het was "wel gezellig", niet bijzonder ofzo.. Echter heb ik m'n vriend v.a. maandag niet meer gesproken Verdrietig Met kerst hebben we mekaar niet gezien, en met oud&nieuw dus ook niet. Heb hem wel 100x geprobeerd te bellen, niks Verdrietig Maarja z'n stiefmoeder zit ook een beetje tegen.. ze mag mij niet echt meer, reden weet ik maar is té prive om op bokt te zetten Lachen En daarom kan ik met oud&nieuw/kerst ook niet gezellig na m toe,, en hij komt ook niet hier... Gister kon ook niet om na 8 uur nog met de trein te gaan Knipoog Dus baalde wel gewoon flink van de situatie en alles... Scheve mond

Ben wel blij dat we 2008 hebben afgesloten, dat was echt een vreselijk poedersuiker jaar. Hopen dat we in 2009 allemaal beter worden en verder gezond blijven Lachen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:24

Pff dit is niet leuk om te lezen, sterkte allemaal. Ach gut Hopelijk wordt de rest van het jaar dan leuker. Lachen

Ik ben wel gewoon normaal het nieuwe jaar ingegaan. Lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:25

Jeetje, dat klinkt allemaal niet erg lekker, sterkte allemaal!!

Ik ben met een stevige griep het nieuwe jaar ingegaan. Niet zo erg als wat ik hier lees Ach gut

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:25

wat een verhalen Scheve mond
De jongen waar ik al een poos vrij gek op ben, en die toch deed alsof hij mij ook wel zag zitten, zei even een paar minuten voor 12 dat hij iemand anders leuk vond sinds een paar dagen
niet geweldig erg, maar niet leuk

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:28

mijn kat is ingeslapen 30 december,dus ik ben ook nogal rot het nieuwe jaar ingegaan.
was evengoed nog wel gezellig hoor daar niet van...........maar toch wel vreemd