Wat zou jij doen met de 25 miljoen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarah_m

Wat zou jij doen met de 25 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 17:34

Als er al een topic loopt spijt dat me zeer, ben niet handig met zoekmachine

Maar zoals de titel al zegt, wat zouden jullie doen met de eindejaarslotterij jackpot als jullie de gelukkigen worden die hem winnen?

groetjes

esther_sonja

Re: Wat zou jij doen met de 25 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:37

haha leuke vraag Haha! Knipoog
Ehm Gewoon op de bankrekening Haha! wss zullen de kinderen van t gezin krijgen dat we een goed huis kunnen kopen later XD
en, sja de rest, op de bank dus Haha!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:38

Loghome, 6 hectare grond, rijhal, stallen, paar leuke fokmerries erbij.... *droomt verder*

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:39

me garderobe maar eens helemaal vernieuwen, verder denk ik dat ik er dan toch maar een paardje bij ga kopen. Mooi huisje zoeken in Groningen voor het studeren, en alles goed vor elkaar hebben daar en dan de rest op de bank voor de rente he Haha!

ellepelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:40

ik wilde gisteren eentje kopen en toen waren ze dus op Boos!

dus ik doe helemaal niks want ik win het niet Huilen

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:41

Een flink huis kopen met paardenstallen en een weiland. Haha!
Shoppen. Cool
Uitdelen aan de familie en een goed doel (het wereld natuurfonds of de hartstichting ofzo).
Wij hebben ook een lot dus maak net zoveel kans als de rest van nederland Tong uitsteken
Maar de hoofdprijs hoeft niet perse hoor, met ietsje Tong uitsteken minder ben ik ook al tevreden. Haha!
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 31-12-08 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:41

Dan ga ik even lekker shoppen, heel veel spullen kopen voor m'n paard, nieuw huisje, op vakantie heel vaak, wat doneren aan familie en de rest op de bank. Haha!

( Ook al heb ik geen lot Huilen van het lachen )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:42

-ik spreek even voor m'n ouders-

Een boerderij kopen met véél grond, wel in dezelfde plaats als waar we nu wonen, stallen erbij, minicooper voor mij, en heel veel aan goede doelen Ja (WSPA/WNF)
En de rest op de bank denk ik Clown

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 17:45

Wij zouden ook een heel stuk land + groot huis + stallen kopen inderdaad. Tong uitsteken

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:46

Een paardje, verhuizen willen ze hier niet Clown Uhm vast wel weer een nieuwe auto, en lekker eten Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:47

Ik ga het niet winnen idd, maar ik zou het eerst op de bank zetten en gewoon mijn opleiding afmaken tot ik echt weet wat ik wil.
Misschien een mooie motor er van kopen en later een leuk huisje in Drenthe met een stukje land erbij en een paardje. Maar dan heb ik nog geen miljoen opgemaakt denk ik zo Nagelbijten / Gniffelen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:47

Eeen zeeer groot huis, veel stallen & grond, een niet zo'n goedkoop paardje.

Nieuwe auto, alles wat ik maar wil ROFL

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:49

Verhuizen, nog een paard kopen, een dagje minder gaan werken *heerlijk*, nieuwe garderobe aanschaffen, 'iets' doen voor een goed doel en voor vrienden en familie, autootje kopen. De rest op de bank Ja.

Maar ik heb geen lot en dus ook geen 25 miljoen...... Lips are sealed

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:51

Giorgio_x schreef:
me garderobe maar eens helemaal vernieuwen, verder denk ik dat ik er dan toch maar een paardje bij ga kopen. Mooi huisje zoeken in Groningen voor het studeren, en alles goed vor elkaar hebben daar en dan de rest op de bank voor de rente he Haha!

Hier precies hetzelfde Lachen Oh, en een leuk autootje (denk: VW Beetle Cool ) En ik zou misschien m'n vliegticket annuleren en business class met klm gaan vliegen, lijkt me ook wel grappig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:53

Ons huis is oud, dus nieuwbouwen.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:55

stoppen met werken en het merendeel op de bank.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:56

Eerst maar eens flink shoppen Haha!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:57

Heel veel shoppen als eerst! Lachen

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:59

een mooi boerderijtje kopen met een stuk land en verwaarloosde en bejaarden paarden opvang beginnen! met een mooie auto grote trailer , ik ga ze desnoods zelf ophalen!! dat zou ik doen met 25 miljoen!

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:01

1 miljoen ervan gebruiken, ik denk dat ik niet eens 1 miljoen nodig heb, en de rest geven aan mensen die niet veel geld hebben en het moeilijk hebben.
Ik zou dan van die 1 miljoen eerst shoppen en de spullen kopen die ik nog graag hebben wil

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:04

Ik denk dat de helft naar goede doelen gaat, tenminste met 12,5 miljoen kan ik zelf wel een projectje opzetten Haha!
verder stop ik met werken en doe ik dan een leuk bod op de loods van mijn buurman waar ik een mooie binnenbak van kan maken en wil ik ook hun grond kopen, koop ik nog een leuk paard bij en plan ik wat leuke reisjes in voor ons gezin en de heel familie uitnodigen voor 2 weekjes hawai lijkt me ook heel fijn. Mijn man wil nog wel een paar leuke auto's doen we ook meteen en ik wil zelf wel een leuk landcruiser. Haha!

absque_dubio

Ik zou 2 huizen kopen. Ja
1tje in de buurt van Nijmegen. Vork En 1tje gewoon hier in de buurt. Met wat stallen, verwarmde binnenzwembad etc.
Ook krijg mijn mams een miljoen van me, wat ze daarmee doet moet ze zelf weten. Uiteraard krijgen mn zus/broer/broetje ook wat, en natuurlijk vriendinnen. Verder de pony waar ik vroeger veel tijd mee heb doorgebracht kopen. Ook nog een leuk duur droompaard, en doe dan ook nog maar een veulentje. Vork
Verder dan eindelijk is mn rijbewijs halen ( Clown ) en een mooie auto kopen, niet een al te dure. En ook een auto waar een trailer achter kan. Ehm.. een nieuwe garderobe zou er ook zeker wel komen! En ik zou graag de wereld rond willen trekken. Naar Amerika een tijd, Spanje, Australie, vanalles wat.
En een poging doen tot mn school omkopen zodat ik mn diploma krijg. Huilen van het lachen

xsimone

Wij hebben geen loten meer hoor, en kan het zelf niet winnen <18 Knipoog

Maar als ik het zou winnen, zou ik huisje kopen van rond de 1 á 2 miljoen met stallen en bak enzo, een lekker winkelen, en dingen kopen die je normaal laat liggen voor de prijs. En dan heb ik vast nog wel rond de 22 miljoen over en dan ga ik lekker van de rente leven! Lachen
En af en toe mezelf en vrienden eens verwennen, maar ik zou niet gelijk de hoogte ingaan, en gewoon lekker normaal proberen te blijven.

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:08

Een super mooie boerderij...... Heel veel land, grenzend aan een groot bos oid.
Met stallen een rijhal enz....
Een supermakke fries voor voor de kar, dan kan mijn vriend lekker mennen, voor mezelf een supermakke schimmel ijslander incl. goedpassend zadel enz. Dan staat mijn knollie samen met 2 vriendjes in de wei.
Ik zou ook graag een klein kinderboerderijtje willen bij huis. Een paar geitjes, kippen, 2 pauwen, varkens en misschien een ezeltje. Zo'n grote paal met een nest voor ooievaars in de wei.
Voor mijn hondje een jack russel vriendje en een stuk of wat boerderijkatten die soms een nestje in de schuur hebben. Een stukje land voor Vlaamse reuzen.
Verder een nieuw boodschappen autootje. Een trekhaak voor onder onze huidige auto en een nieuwe trailer waar ook een menkar op kan en de menkar zelf ook niet te vergeten....
Een schoonmaakster zou ik ook wel handig vinden.
Met de nieuwe stallen, paar hectare land en een rijhal zou ik een pensionstal openen.
Dan zie ik mezelf lekker thuis met de kids(die ik nog niet heb) in de stallen werken, lekker met de knollies bezig, wat in de tuin bezig....
Uiteraard krijgt mijn familie ook wat en er gaat een groot deel naar goede doelen.
Je ziet.... Ik heb het allemaal al lang uitgegeven in mijn hoofd!!!!
Maar helaas heb ik geen loten, ze waren uitverkocht....
Snik, maar ooit ooit komt mijn droom uit!!!!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:10

paard met groot stuk weiland en zo Tong uitsteken Lachen