Dowloadsnelheid met gameverslaafd broertje ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shattered

Dowloadsnelheid met gameverslaafd broertje ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 15:48

Mijn broertje is helemaal gek van een spelletje, maplestory. Hij is er echt helemaal gek van en owee als er iemand teveel bandbreedte opslurpt. Nu wil ik dus wat dingen downloaden, de hele ochtend was het goed gegaan maar nu begint hij weer te gillen. Clown Ik heb hem nu op maximaal 25kb/s staan, slakkengang dus. (op deze snelheid gaat het wel goed) Op welke snelheid kan ik ongeveer downloaden zonder dat ik mijn broertje van het netwerk afgooi?

Zonder mijn broertje heb ik normaal een snelheid van ong 200kb/s, als hij er is 100kb/s en vaak is er dan ook niets aan de hand. Maar dan ineens gaat het weer mis en zit ik met een sjaggie broertje omdat hij weer een "boss battle" gemist heeft of omdat hij is vermoord door een kwaadaardige paddestoel. Scheve mond Huilen van het lachen

Hoe kan ik downloaden en nog zeker zijn van mijn leven ? Huilen van het lachen

Stoeptegel

Re: Dowloadsnelheid met gameverslaafd broertje ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:16

gewoon op maximaal zetten. Kom zeg.. hij is toch niet de enige..

12345HA

Re: Dowloadsnelheid met gameverslaafd broertje ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:23

Hahah ik ken het van toen mn broer nog thuiswoonde.. Haha!
Maar ik heb geen idee hoe hard je hem kunt zetten.. 25 per seconde moet geen probleem zijn dacht ik?
Misschien is t wel van meerdere factoren afhankelijk ofzo.

Haha ik mocht nooit de webcam aan als mn broer aan t gamen was en idd downloaden zorgde ook voor zogenaamde 'lag' Pling

maargoed we kwamen altijd mooi tot een compromis, wanneer hij mocht gamen en ik mocht downloaden :p