Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unsure

Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:07

Dit is een toegestaand SA

Wat moet ik hier mee aan?

Ik heb 5 jaar lang een relatie.. ups en downs.. We kregen wat toen ik 17 was (hij was ook 17) en op zijn 18de kwam hij bij mij en mijn ouders inwonen omdat hij nergens anders heen kon.
Al vrij snel dus.. Het eerste jaar ging alles goed, was het rozegeur en maneschijn.. Het 2de jaar minderde het al.. en je ziet het al aankomen.. het 3de,4de en 5de jaar waren en zijn een ramp vooral toen we zelf ook nog een huisje kregen en dus samen gingen wonen zonder ouders. Elke dag ruzie, nooit iets goed doen i.z.o. en sacherijnig tegen elkaar, De conclusie: Ik had geen zin meer in sex door alle ruzies, waardoor het allemaal nog erger werd..
Tot op een nacht, ik vroeg of hij wat water voor mij wou halen (gezien ik met me been in het gips zat) en hij dat niet wou omdat hij "lui " was, en ik zei semi beledigt: Nou oke dan niet , daar kwam het.. hij haalde gewoon zomaar uit ... waaronder hij zei: Ik ben je zat..
Toen zei ik: Maar dan hoef je me nog niet te slaan... Waarop hij antwoorde: Ik had je eigenlijk allang helemaal de *** in moeten slaan.
Waar dit nou vandaan kwam? Ik heb werkelijk geen idee... Daarna is het ook niet meer gebeurd (dat was dus vorige maand) MAargoed.. ik zit hie rwel met dubbele gevoelens..

1e kerstdag was het weer raak.. knallende bonje.. waaronder ik zei dat ik met hem wou praten als zijn ouders geweest waren.
Zodoende die avond, heb ik eruit gegooit dat ik zo niet verder kan, en wil.. ik wil niet verder met iemand die bij zigzelf denkt: Sjezus wat zou ik dat wijf eens op dr *** willen slaan..
Ik weet dat hij dat denkt, ik zie het in zijn gezicht.. Er is gewoon geen gevoel meer.. Waarop hij antwoorde:
Ik had je volgend jaar willen vragen met me te trouwen....
Maar dan snap ik 1 ding niet.. als hij zo over mij denkt, da thij me in elkaar wil slaan, dat hij enige vorm van haat voor mij heeft, dat hij zelf ook toegeeft dat het gevoel er niet meer is.. waarom wil hij dan met me trouwen? Zegt hij dat om mij een schuld gevoel aan te praten of.. ?
We hebben besloten dat ik 2 januari (gezien we met oud en nieuw al plannen met een hele bubs hebbe gemaakt en het banketstaaf is om af te zeggen) Een week uit huis ga,zonder contact, om te kijken of dit is wat wij beide willen zo.

Goed dat is dan nummer 1 van het probleem.. Het tweede gedeelte is, door het gebrek aan liefde wat ik in het afgelopen jaar onwijs heb gemist, is er een jongen/man in mijn leven gekomen.. die ik nu erg zie zitten en hij mij ook..maar wat moet ik hiermee aan?
Die week die ik uit huis ga, waar ik dus me hondje achter moet laten en wederom min vertrouwde omgeving.. ik sta echt op instorten, ik weet iet meer wat ik met mezelf aan moet!
Vind ik die man leuk omdat hij mij aandacht geeft die ik mis ? Of vind ik hem echt leuk.. Ik weet het gewoon allemaal echt ff niet meer..

Ik vraag hier niet aan jullie of jullie het voor mij kunnen oplossen, want dat gaat helaas niet, Ik vraag om adviezen, tips en vooral om een geruststellend woordje, en een hand op mijn schouder, die ik nu oh zo hard nodig heb..
Wees alsjeblieft lief..
Mocht je vragen hebben stel ze gerust...

Niwla

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:12

Sjonge wat een toestand!
Heel veel sterkte ermee meid!
Ik denk dat je er goed aan doet om een weekje afstand te nemen. Wel zou ik rustig aandoen met die andere jongen, want het is vrij makkelijk om iemand leuk te vinden omdat hij je wél aandacht geeft. Ik zou het gewoon even aankijken, misschien is hij écht heel leuk, maar er zijn zoveel leuke mannen die je aandacht willen geven.

Nogmaals heel veel sterkte Ach gut

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:14

Niwla schreef:
Sjonge wat een toestand!
Heel veel sterkte ermee meid!
Ik denk dat je er goed aan doet om een weekje afstand te nemen. Wel zou ik rustig aandoen met die andere jongen, want het is vrij makkelijk om iemand leuk te vinden omdat hij je wél aandacht geeft. Ik zou het gewoon even aankijken, misschien is hij écht heel leuk, maar er zijn zoveel leuke mannen die je aandacht willen geven.

Nogmaals heel veel sterkte Ach gut

Jah precies, Deze jongen is een zeer gevoelige en lieve jongen, ik ben nu ook vooral bang dat ik hem alleen leuk vind omdat hij mij behandeld zoals het hoort.. dat hij mij wel ziet staan..

Maar ik ben gewoon zo nerveus.. ik ga vrijdag weg, en ik word wederom uit mijn vertrouwde omgeving gejaagd.. ik ben gewoon zo bang.. Dat ik mijn hondje achter moet laten, mijn hele leven.. MAar om nou alleen voor dat samen met iemand te blijven waar geen gevoel meer tussen zit.. dat zou oneerlijk voor ons beide wezen.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:15

Kun je je hondje niet meenemen? Dan hebben jullie beide iets vertrouwds.. Hij het huis, jij je hondje!
Verder vind ik het lastig om je advies te geven! Denk er rustig over na en bedenk dat je na een week nog niet definitief hoeft te beslissen! Je kunt er ook wat meer tijd voor nemen Lachen
Succes!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:17

EstherMe schreef:
Kun je je hondje niet meenemen? Dan hebben jullie beide iets vertrouwds.. Hij het huis, jij je hondje!
Verder vind ik het lastig om je advies te geven! Denk er rustig over na en bedenk dat je na een week nog niet definitief hoeft te beslissen! Je kunt er ook wat meer tijd voor nemen Lachen
Succes!

Mijn hond mag in beide gevallen nie tmet mij mee.. niet meer bij mijn ouders, en niet bij de kennis waar ik heen ga overmorgen.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:21

Tsjee,, en dat nu al op zo'n jonge leeftijd!!

Als 1e, ik zou METEEN als mijn vriend mij sloeg, op dat moment gelijk uit bed stappen mn tas in gaan pakken en mn moeder bellen of ze me kwam halen. Ik was nooit gebleven bij zo iemand!! Hij mag je nooit slaan, wat de rede dan ook is! Vind dat je daar ook niet te makkelijk over moet denken. Hij kan t nu dan wel niet meer doen, maar wie zegt dat dat zo blijft? Als t door gaat........

En zeker ook erg vreemd dat hij gaat zeggen dat hij met je wilt trouwen, misschien indd jou een schuldgevoel aanpraten.. Maar wat ik ook niet goed begrijp, is waarom je nog bij deze jongen blijft, je zegt zelf dat je weet dat hij een soort haat aan je heeft, waarom blijf je dan bij m? Je word toch totaal niet gelukkig van deze jongen?!

Het is wel erg verstandig indd om een weekje er tussen uit te gaan en te kijken hoe dat je bevalt!

En die andere jongen. Het is indd snel zo dat als je geen liefde krijgt van je eigen vriend, dat je het ergens anders gaat zoeken. Dit zou zo kunnen zijn, maar misschien vind je m wel écht leuk? Maar ik zou daar pas achter gaan komen als ik het uit gemaakt had met mn vriend!!

Denk goed na over wat je gaat doen! En heel veel sterkte met het besluit!!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:24

Ga voor je eigen geluk, je hebt nog een heel leven voor je!!!! Doe wat je zelf het beste lijkt en wat je gevoel je ingeeft!!

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:24

Dat is vervelend dat je je hondje niet kan meenemen. mag dat niet van hem of van je ouders en de kennis waar je verblijft?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:27

__Robijn__ schreef:
Tsjee,, en dat nu al op zo'n jonge leeftijd!!

Als 1e, ik zou METEEN als mijn vriend mij sloeg, op dat moment gelijk uit bed stappen mn tas in gaan pakken en mn moeder bellen of ze me kwam halen. Ik was nooit gebleven bij zo iemand!! Hij mag je nooit slaan, wat de rede dan ook is! Vind dat je daar ook niet te makkelijk over moet denken. Hij kan t nu dan wel niet meer doen, maar wie zegt dat dat zo blijft? Als t door gaat........

En zeker ook erg vreemd dat hij gaat zeggen dat hij met je wilt trouwen, misschien indd jou een schuldgevoel aanpraten.. Maar wat ik ook niet goed begrijp, is waarom je nog bij deze jongen blijft, je zegt zelf dat je weet dat hij een soort haat aan je heeft, waarom blijf je dan bij m? Je word toch totaal niet gelukkig van deze jongen?!

Het is wel erg verstandig indd om een weekje er tussen uit te gaan en te kijken hoe dat je bevalt!

En die andere jongen. Het is indd snel zo dat als je geen liefde krijgt van je eigen vriend, dat je het ergens anders gaat zoeken. Dit zou zo kunnen zijn, maar misschien vind je m wel écht leuk? Maar ik zou daar pas achter gaan komen als ik het uit gemaakt had met mn vriend!!

Denk goed na over wat je gaat doen! En heel veel sterkte met het besluit!!

Je hebt zonder meer gelijk wat het slaan betreft, En kan ook wel met honderden smoezen komen waarom ik me bed niet uitgestapt ben (ik zat met mijn been in het gips waar ik niet op mocht lopen dus dat ging zowiezo al wat moeilijker) En ik wou hier mijn ouders niet mee lastig vallen om 2 uur snachts, al zouden ze dat geheel niet erg gevonden hebben.

Dat ik merk dat hij een soort haat aan mij heb, dat is nog niet zo lang dat ik dat merk.. het is echt pas sinds een maandje, en ik dacht ach het vliegt wel voorbij, misschien gewoon frustratie omdat hij nu het hele huishouden moet doen en ik soms best kan klagen, maarja hallo.. ik heb een ongeluk gehad.. dat zit er nog diep in.

Ook wat het sex betreft, heeft hij mij eigenlijk nooit zo goed begrepen.. Ik heb vroeger een erg traumatishe ervaring opgelopen waar ik nu gewoon nogsteeds veel moeite mee heb, Hij zei in het begin allemaal leuk en aardig ik houd rekening met je .. maar ondertussen ben ik i.z.o. volgens mij op het moment niets meer als een lust object.. waar is de passie gebleven? de vonk die er was ? die het zo speciaal maakte om met hem gemeenschap te hebben.. Nu is het alleen ff grof gezecht dr, klaar, dr uit...

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:28

EstherMe schreef:
Dat is vervelend dat je je hondje niet kan meenemen. mag dat niet van hem of van je ouders en de kennis waar je verblijft?

het is eigenlijk geen hondje..het is een bulldozer van 1 jaar en 30 kilo.. mijn kennis hebben een babytje van 3 maanden, mijn ouders hebben zelf een hond en 12 katten..

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:28

Ik ben het eens met Robijn, ik was ook meteen opgestapt. Ik weet wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar slaan vind ik zo slap.
Even afstand nemen is nooit slecht, overkijk de situatie, neem even je rust die heb je ook nodig.

Heel veel sterkte meis!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:28

Een man heeft gewoon zijn handen thuis te laten. Is er een reden aan te wijzen waarom hij ineens zo agressief reageert? Laat hem zijn stress en frustratie op de sportschool botvieren. Ik hoop dat je er in de week dat jullie uit elkaar zijn achter kunt komen wat je wilt. En nieuwe vlam of niet, je zult toch eerst het oude moeten afsluiten, anders heeft een nieuwe relatie ook geen toekomst.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:29

Ohja dat is wel een ander verhaal. Ik had een schoothondje in gedachten Huilen van het lachen
Wel vervelend, want het is toch je steun in deze momenten!

Heel veel sterkte!

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:32

Unsure schreef:
MAar om nou alleen voor dat samen met iemand te blijven waar geen gevoel meer tussen zit.. dat zou oneerlijk voor ons beide wezen.

Je geeft je eigen antwoord al Knipoog .
Zal niet eenvoudig zijn, maar neem je stap.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:33

Cassidy schreef:
Een man heeft gewoon zijn handen thuis te laten. Is er een reden aan te wijzen waarom hij ineens zo agressief reageert? Laat hem zijn stress en frustratie op de sportschool botvieren. Ik hoop dat je er in de week dat jullie uit elkaar zijn achter kunt komen wat je wilt. En nieuwe vlam of niet, je zult toch eerst het oude moeten afsluiten, anders heeft een nieuwe relatie ook geen toekomst.

Juist..

Waarom hij zo aggresief reageert heb ik geen idee van, ik ben nogsteeds paf.. Ik weet wel dat hij altijd al agressie aanvallen heeft, maar nooit gericht op personen of dieren..
Hij heeft lichte aspergus syndrome of hoe je dat ook schrijft, is altijd al een driftkikkertje geweest.. Maar dit is gewoon nieuw..

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:33

Tinkerlady schreef:
Unsure schreef:
MAar om nou alleen voor dat samen met iemand te blijven waar geen gevoel meer tussen zit.. dat zou oneerlijk voor ons beide wezen.

Je geeft je eigen antwoord al Knipoog .
Zal niet eenvoudig zijn, maar neem je stap.

juist... maar dat is makkelijker gezecht dan gedaan Verdrietig

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:36

erg rot om in zo'n situatie te komen, ik ga met Robijn enTinkerlady mee.. een heel goede vriendin van mij heeft ook in een soortgelijke relatie gezeten en die is er na een hoop ellende (zelf bedreigingen met messen, compleet met politie) wel veel beter van geworden.
Je moet nu echt voor jezelf kiezen! De eerste tijd zal moeilijk zijn, maar als je dan iemand vind die jou wel respecteerd en ECHT van je houd zul je je afvragen waarom je zolang hiermee door bent gegaan
succes

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:40

cheyentic schreef:
erg rot om in zo'n situatie te komen, ik ga met Robijn enTinkerlady mee.. een heel goede vriendin van mij heeft ook in een soortgelijke relatie gezeten en die is er na een hoop ellende (zelf bedreigingen met messen, compleet met politie) wel veel beter van geworden.
Je moet nu echt voor jezelf kiezen! De eerste tijd zal moeilijk zijn, maar als je dan iemand vind die jou wel respecteerd en ECHT van je houd zul je je afvragen waarom je zolang hiermee door bent gegaan
succes

Het is gewoon zo eng om erover na te denken.. dat ik dalijk WEL de keuze neem weg te blijven uit men huis.. dat heel mijn wereld gaat veranderen, dat ik mijn hond kwijt ben, het is nu gewoon zon gewoonte geworden na 5 jaar dat hij er iedere dag is.. en ineens ben je alleen.. dat is erg moeilijk slikken als ik er nu al over nadenk..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:41

jeetje meid!
Dat is niet niks..

Maar als een jongen je slaat, waarom blijf je dan nog?
wat maakt hij het waard te blijven terwijl hij je slaat/haat? houd hij nog zoveel van je ?, nee dat blijkt niet uit je verhaal..

Ik vind het goed dat je er een week tussenuit stapt.. Maar ga in deze week niet teveel op die andere jongen in, want dat is denk ik nu heel verleidelijk omdat je even vrij bent van je eigen vriend..

Wanneer heeft hij dat over het trouwen gevraagd? nadat hij je geslagen heeft?
Het klinkt voor mij idd als een schuldgevoel aanpraten..

Heel veel sterkte iig Ach gut !!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:44

Unsure schreef:
Het is gewoon zo eng om erover na te denken.. dat ik dalijk WEL de keuze neem weg te blijven uit men huis.. dat heel mijn wereld gaat veranderen, dat ik mijn hond kwijt ben, het is nu gewoon zon gewoonte geworden na 5 jaar dat hij er iedere dag is.. en ineens ben je alleen.. dat is erg moeilijk slikken als ik er nu al over nadenk..

Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar ik denk dat je als je dan eenmaal over dit gevoel heen bent, je veel sterker word..
Edit: en wat denk je dan precies te gaan missen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:48

Unsure schreef:
daar kwam het.. hij haalde gewoon zomaar uit ... waaronder hij zei: Ik ben je zat..
Toen zei ik: Maar dan hoef je me nog niet te slaan... Waarop hij antwoorde: Ik had je eigenlijk allang helemaal de *** in moeten slaan.

Sorry meid, maar van zo'n 'vent' zou ik dus NIETS maar dan ook NIETS meer hoeven, waar haalt hij het gore lef vandaan om jou te slaan Boos! Wegwezen daar, is mijn enige advies, natuurlijk is het moeilijk na 5 jaar, maar je verdient echt zo veel beter dan dat je nu hebt! Het klinkt namelijk alsof je vriend erg weinig respect voor je heeft, dat hij je slaat is daar nog wel het grootste bewijs van.
Ga lekker ergens anders heen, neem rustig je tijd om dit te verwerken. Of je iets met die andere jongen wilt is aan jou, alleen jij weet of je hier aan toe bent en wanneer dit zal zijn.

Ik wil je in elk geval veel sterkte en kracht toewensen, want dit is tenslotte niet niks allemaal.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:57

@patricia, na het slaan dus, 1e kerstdag
en wat ik denk te missen, ik weet het niet, mijn huis, mijn hond, de tijden die ooit wel goed waren met hem.. en hem.. ik hou zielsveel van die jongen.. althans.. dat denk ik.. ik weet het niet meer..

@Mas
Bedankt.. Ik zal het nodig hebben

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:01

het zal idd erg moeilijk worden en een zware tijd, maar geloof me dat je er veel sterker en gelukkiger uit komt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:08

Meid toch, wat een ellende...

Adviezen heb je volgens mij niet nodig, jij weet godzijdank prima wat er hier aan de hand is, en dat dit zo absoluut niet verder kan.

Ik wil je dan ook echt ontzettend veel sterkte wensen, want het lijkt me een levende nachtmerrie om zoiets mee te maken. Je lijkt me een sterke jongedame en daarom denk ik wel dat alles op zijn pootjes komt uiteindelijk. Maar nu moet je eerst door deze periode heen waarbij je afstand neemt van je leven en van hem Ach gut .

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 11:15

BraveSpots schreef:
Meid toch, wat een ellende...

Adviezen heb je volgens mij niet nodig, jij weet godzijdank prima wat er hier aan de hand is, en dat dit zo absoluut niet verder kan.

Ik wil je dan ook echt ontzettend veel sterkte wensen, want het lijkt me een levende nachtmerrie om zoiets mee te maken. Je lijkt me een sterke jongedame en daarom denk ik wel dat alles op zijn pootjes komt uiteindelijk. Maar nu moet je eerst door deze periode heen waarbij je afstand neemt van je leven en van hem Ach gut .

Mja.. ik kan er gewoon nog niet over denken.. dat ik dalijk niet meer in dat huis zal komen.. mijn huis.. dat iemand anders dalijk gelukkig word met mijn hond die ik al van 7 weken af aan heb.. al gun ik het mijn hond dubbel en dwars hoor begrijp me niet verkeerd.. ze is samen met mijn paardjes mijn alles.

Mijn spullen.. gewoon ik weet het niet.. ik kan er niet over nadenken dat dalijk mijn hele even om gegooit word, en ik weet ook echt niet zeker of ik wel sterk genoeg ben.. ik doe me mischien sterk voo rmaar dat ben ik absoluut niet.. het kleinste beetje verandering in me leven en ik stort al finaal in..