Ergste blunder op 1e werkdag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Ergste blunder op 1e werkdag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 22:11

Deze vraag kwam vanmiddag toen ik aan het werk was in me op Tong uitsteken ..
Wat zijn nou jullie ergste blunders op jullie 1e werkdag?

Ik werk in een lunchroom, en op mijn 1e werkdag heb ik dus in de keuken een glas uit mijn hand laten vallen Nagelbijten / Gniffelen
Het was niet erg, maar toch iets dat je liever niet op je 1e werkdag overkomt..

Brand maar los ;D !

__AM

Re: Ergste blunder op 1e werkdag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:15

haha, mijn ergste blunder was toch wel op de 1ste werkdag bij de Slager, liet meteen een pot salade vallen, en hup daar lag alles op de grond. Vork

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:16

Ik werk bij de Albert Hein en moest iets door de intercom roepen, wat resulteerde in een behoorlijke verspreking, een paar scheldwoorden als OEPS, F*CK etc en daarna de slappe lach - maar de intercom stond nog aan.

Schijnheilig

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 22:17

hahaa slim jodie Tong uitsteken !

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:19

_Patriciaa schreef:
Deze vraag kwam vanmiddag toen ik aan het werk was in me op Tong uitsteken ..
Wat zijn nou jullie ergste blunders op jullie 1e werkdag?

Ik werk in een lunchroom, en op mijn 1e werkdag heb ik dus in de keuken een glas uit mijn hand laten vallen Nagelbijten / Gniffelen
Het was niet erg, maar toch iets dat je liever niet op je 1e werkdag overkomt..

Brand maar los ;D !

dat valt toch wel mee, ik heb op mijn eerste dag 2 wijnglazen op iemand laten vallen(gelukkig waren ze wel leeg Tong uitsteken )

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:20

Haha..
Ik werk in een restaurant, en weet niet meer zeker of dat de eerste werkdag was, maar wel een van de eerste.
Er zijn wel eens groepen bij ons en die moet je steeds koffie bij schenken. Dus er zat 'iemand' en die leek van de achterkant op een vrouw want degene had lange blonde krullen en zat met vrouwen te praten. Dus ik liep er achterlangs en zei: 'mevrouw, kofie of thee?'. Dus die vrouwen waar die mee zat te praten keken me al aan, keek diegene om en bleek t een man te zijn Bloos Oooh ik heb me kapot geschaamd Tong uitsteken

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:22

Angel___ schreef:
haha, mijn ergste blunder was toch wel op de 1ste werkdag bij de Slager, liet meteen een pot salade vallen, en hup daar lag alles op de grond. Vork

Ik voelde me die eerste dag zo dom... Ik kan vrij weinig, en ik moet altijd de slagerij schoonspuiten met schuim en daarna afspuiten met water... Dus ik gooi dat waterding neer, maar toen ging de hendel over en toen heb ik dus zomaar de airco ook afgespoten... Week later kwam er nog water uit Tong uitsteken .
Maar het erge is dat het daarna nog een keer of 5 gebeurd is, en ik heb ook een keer de slager zelf met een dot schuim uit dat schuimpistool in zijn nek geraakt... Sorry dude Tong uitsteken .

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:23

Uren te laat komen omdat je dacht dat je pas 's middags hoefde te werken. Gevolg; je wordt om half 10 uit je bed gebeld dat je al om 9 uur aanwezig had moeten zijn.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:22

Ze vroegen me een mop te vertellen en toen kwam ik met mn beste friezenmop aanzetten, even niet realiserend dat ik midden in friesland zat Lips are sealed

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:30

Bij de slager, afwassen en niet weten hoe dat ding werkt..
Gevolg: Ik was de rest van de dag zijk nat, en zo stond iedereen je daar aan te gapen. Huilen van het lachen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:29

De vriend van mijn collega:

Hij mocht een proefdag meedraaien in een magazijn, rijd op zo'n steekkarretje, zo dwars door een glasplaat heen... Bloos