Ik ben officieel een kluns!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 11:48

Heey.

Ik ben officieel voor kluns verklaard sinds gisteren
Het kwam zo;
Ik was samen met me ouders, zus en schoonbroer in de Ardennen, met Franse en Nederlandse jongens.
Wij moesten wat vragen toen er een paar jongens binnenkwamen, en ik dacht dat ze Frans waren ipv Nederlands.
Dus ik tegen me zus; die jongens zijn best knap.
En die jongens begonnen te lachen en zeggen; ''zelfs hier hebben we sjans''.
Ik heb me doodgeschaamd, maar gelukkig was het onze laatste dag, dus ik zie ze denk ik niet meer.

Achteraf gelachen, maar had wel een knal rood hoofd.

Wie is er nog meer een kluns?

Kus !

Mi_Amore

Re: Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 11:51

Hahaha Haha! Ja zo heb ik wel meerdere Clown

Over m'n baas zeggen dat hij weer in een rotbui is en dat hij achter me staat

Net gedouched zijn en het niet meer weten dus nog maar eens gaan douchen

Maar ik heb het echt wel héél vaak dat ik dingen zeg over iemand en dat die dan achteraf achter me blijkt te staan Clown

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:08

heb ik er ook wel
sta ik te praten in de winkel, komt mijn baas aanlopen, verstop ik me (met succes, hij heeft me niet gezien)
loop ik effe later tegen een collega te zeggen dat mijn baas me bijna betrapt heeft dat ik stond te babbelen, maar me nog net kon verstoppen en weglopen, staat die achter me Tong uitsteken

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:10

Ohja hoor hier ook zo eentje.

Toen ik 15 was fietste ik naar huis van school. Dus ik kijk wat om me heen en zie iemand in zijn tuin bezig met een hijskraantje, bezig met zand enzo. Dus ik dacht goh wat leuk die man is fanatiek bezig. En ineens BOEM!!!!! ssjjjjjjjjjjjjjjjp! en ja hoor.

Ik was een drie meter hoog, vier meter brede zandbult ingefietst.

OK dan!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:13

Hahah Mindfields lekker onnozel is dat hè. Huilen van het lachen Een vriend van mij was een keer tegen een geparkeerde auto aangefietst, hij fietste ook nog eens vet sloom. Iedereen dacht dat ie het wel zag.
Ik zag ook een keer gekke bekken te trekken met een collega, staat mijn baas ineens achter hem. Nagelbijten / Gniffelen
Oja en ik had een keer iets uitgelegd aan een engels iemand, zegt ie: Thanks. Dus ik wilde zeggen van graag gedaan, zeg ik ipv "you're welcome" "well done". Voelde ik me ook zo lekker klungelig.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:16

's morgens vroeg voor je naar je werk moet douchen, uit de douche komen, je nachthemd terug aantrekken en weer in bed stappen omdat je denkt dat het avond is.......

Het is ook ALTIJD donker als ik thuis ben en... hoezo moe zijn???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:17

Oh met werkweek in de Ardennen hebben we dat ook gehad.
Met de hele bende vrolijk door zo'n stadje lopen, en tegen iedereen begonnen we in ons slechte Frans dom te banketstaaf,
om vervolgens in het Nederlands allemaal dingen over ze te zeggen 'want die begrepen ze toch niet. Haha! Haha!'.

(Juist, een leraar moest ons uit die illusie halen door te zeggen dat we in het Nederlandstalige gedeelte van België zaten.. ai. Sigaar)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:19

Hihi, geweldig topic Huilen van het lachen
Iemand opbellen, vervolgens neemt diegene op, heel lang wachten,
en vervolgens versuft vragen of je hem aan de telefoon kan krijgen..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:21

Ik heb n keertje n sms gestuurd naar iemand, met t bericht dat ie t zich niet teveel moest aantrekken (hij had net vage ruzie gehad met iemand anders) omdat diegenen toch al n pesthumeur had, en zich waarschijnlijk gewoon moest uitkuren.. Bleek de volgende dag dat ik t smsje had gestuurd naar degene waarmee die jongen dus ruzie had gehad.. Woeps Bloos

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:24

Mijn vriend mag ook als officiele kluns door overigens!

Laatst ging zijn telefoon. En hij keek niet goed, zag een korte naam in het scherm staan en dacht dus dat ik het was.

Neemt ie op en begint meteen een liedje voor mij te zingen(ter plekke bedacht) ging ongeveer zo:

Daar is mijn lieve Noor, samen gaan we er voor, je bent mijn allerliefste blablabla en dat dan ongeveer een halve minuut lang.

Totdat er aan de andere kant ineens klonk:

"Goedemiddag meneer Driessen, met Anja, van Beik catering."

Huilen van het lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:28

Had nieuwe laarzen gekocht, mijn moeder had ze toen ingespoten met van dat spul om ze waterdicht te maken. Wist ik veel dat dat spul spekglad was... Bleek dat er wat van onder mijn hak was gespoten, ik ren dus enthousiast door de school heen en glij zo op mijn plaat waar ongeveer 50 mensen bij stonden Clown
Kon wel door de grond zakken Tong uitsteken

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:29

Loose schreef:
Hahah Mindfields lekker onnozel is dat hè. Huilen van het lachen Een vriend van mij was een keer tegen een geparkeerde auto aangefietst, hij fietste ook nog eens vet sloom. Iedereen dacht dat ie het wel zag.
Ik zag ook een keer gekke bekken te trekken met een collega, staat mijn baas ineens achter hem. Nagelbijten / Gniffelen
Oja en ik had een keer iets uitgelegd aan een engels iemand, zegt ie: Thanks. Dus ik wilde zeggen van graag gedaan, zeg ik ipv "you're welcome" "well done". Voelde ik me ook zo lekker klungelig.

Haha dit komt mij wel herkenbaar voor
Ik kwam terug van school en fietste hier de straat op, lekker op m'n gemakje en er stond zo'n geparkeerd auto en ja hoor ineens reed ik er vanachter tegen op.
Vraag me niet hoe ik het klaar kreeg want ik zag wel degelijk die auto staan Huilen van het lachen

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:54

Ik vanmorgen nog op het werk, zeg ik tegen een collega goh ben je helemaal alleen vandaag? Staat er een andere collega al een half uur naast me te werken die dus bij die vrouw op de afdeling werkt..zij zo nee ik ben er ook nog hoor was je dat niet opgevallen..ahum nee Bloos Haha!

lisaa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:00

ook wel eens tegen een auto gefietst toen ik klein was, keek om waar mn vriendin was waar k toen mee fietste, BOEM auto Clown

en in de eerste, stond ik stil tegen een muurtje op school te wachten op een vriendin die der fiets ging pakken. Fietst er een groep jongens langs en ik val zo om met mn fiets Huilen van het lachen

Stipje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:21

Ik doe altijd klunzige dingen, maar dit was wel heel klunzig: er waren twee mensen die op een geestelijk gehandicapten werkplaats werkten en van hun werk af kwamen aan de zijkant van het fietspad gestopt, en ik fietste met nog twee anderen vanuit school naar huis. We zaten lekker te praten (ik fietste aan de binnenkant, en mijn opfietsers dachten dat ik het wel gezien had) en ineens zie ik die twee mensen met hun fiets voor mij opdoemen... Ik remde natuurlijk heel hard, maar dat mocht niet baten; ik vloog recht bij een van die 2 fietsen op... Fietslampjes vlogen door de lucht en ik viel in de berm (gelukkig Clown ) maar tot overmaat van ramp liep dit fietspad ook nog langs een grote weg, dus allemaal automobilisten toeteren Huilen van het lachen Ik vond het nog het ergste voor die twee geestelijk beperkte mensen, die waren zo geschrokken...

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:36

Ach joh, dat valt nog mee.

Jaren terug liep ik bij mijn moeder de deur uit. Er waren net telefoonboeken bezorgd en overal lagen van die strips op straat die om die boeken zitten om ze bij elkaar te houden. Ik keek omhoog naar een hele lekkere glazenwasser. Tijdens het kijken kom ik met twee voeten in zo'n strip terecht en ben ik gigantisch op mijn snufferd gegaan terwijl de lekkere glazenwasser toe keek.

Nog verder in mijn verleden woonde ik drie hoog op een flat met mijn hondje. Ons hondje pakte altijd (doet ze nog steeds) iets in de mond wanneer er bezoek kwam. De bel ging en was bezig met het wasgoed van de machine in de droger te pakken. Ik luisteren aan zo'n telefoon aan de muur wie er voor de deur stond.
Schilders, of ze een emmertje water mochten halen bij mij. Nou dat mocht wel dus ik doe de deur boven open en drukte op het knopje om ze beneden binnen te laten. Op dat moment zie ik de hond met iets in haar giegel het trappenhuis in rennen.
Een paar seconden later komen de schilders en hond boven. Alleen had de hond de schilders wel even mijn meest sexy stringetje afgeleverd. Die was tijdens de was overpakken waarschijnlijk op de grond gevallen en dat heb ik niet gemerkt.

Toen kon ik echt wel door de grond zakken.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:38

HBVisser schreef:
Ach joh, dat valt nog mee.

Jaren terug liep ik bij mijn moeder de deur uit. Er waren net telefoonboeken bezorgd en overal lagen van die strips op straat die om die boeken zitten om ze bij elkaar te houden. Ik keek omhoog naar een hele lekkere glazenwasser. Tijdens het kijken kom ik met twee voeten in zo'n strip terecht en ben ik gigantisch op mijn snufferd gegaan terwijl de lekkere glazenwasser toe keek.

Nog verder in mijn verleden woonde ik drie hoog op een flat met mijn hondje. Ons hondje pakte altijd (doet ze nog steeds) iets in de mond wanneer er bezoek kwam. De bel ging en was bezig met het wasgoed van de machine in de droger te pakken. Ik luisteren aan zo'n telefoon aan de muur wie er voor de deur stond.
Schilders, of ze een emmertje water mochten halen bij mij. Nou dat mocht wel dus ik doe de deur boven open en drukte op het knopje om ze beneden binnen te laten. Op dat moment zie ik de hond met iets in haar giegel het trappenhuis in rennen.
Een paar seconden later komen de schilders en hond boven. Alleen had de hond de schilders wel even mijn meest sexy stringetje afgeleverd. Die was tijdens de was overpakken waarschijnlijk op de grond gevallen en dat heb ik niet gemerkt.

Toen kon ik echt wel door de grond zakken.

Die laatste kan ik ongeveer herkennen Haha! Ik deed ooit in mijn meest sexy lingeriesetje de deur open voor de postbode terwijl ik dacht
dat het mijn vriend was... Bloos

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:40

Nickytje schreef:
[
Die laatste kan ik ongeveer herkennen Haha! Ik deed ooit in mijn meest sexy lingeriesetje de deur open voor de postbode terwijl ik dacht

Dat is echt erg!!! Bloos

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:43

HBVisser schreef:
Nickytje schreef:
[

Dat is echt erg!!! Bloos

Ik kon ook echt door de grond zakken van schaamte.. Nog nooit zo snel de deur weer dichtgeklapt. En dan de volgende maanden de postbode niet
meer durven aankijken Bloos Haha!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:52

Oh ik ben dus niet de enige die af en toe *best vaak* Bloos van die uhm tja lompe acties heeft,
ik had een schakel brommer met zo n klein slot voor op je schijf remmen (voorwiel), ben die dus regelmatig vergeten en dat is niet fijn als je dan weg wil rijden.... Clown dat gaat dus niet dan lig je.

Alleen je zou denken dat je het na 1 keer wel onthoud, ik dus niet

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:56

Morrie schreef:
's morgens vroeg voor je naar je werk moet douchen, uit de douche komen, je nachthemd terug aantrekken en weer in bed stappen omdat je denkt dat het avond is....

Komt mij bekend voor.. of maandagmorgen vlak voor de wekker gaat wakker worden en dan denken dat het weekend is.

Maar eh buiten dat ben ik ook eens de sloot in gefietst en tegen een lantaarnpaal aangelopen, en zo kan ik er nog wel een paar bedenken haha!

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:58

Laats peperdure laarzen gekocht.

Ik liep de winkel uit.
En 5 minuten later heb ik ze terug gebracht.
Omdat het 'toch niet helemaal mijn smaak was'.

Oehww wat schaamde ik me. Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:16

welkom bij de club, ik ben kluns #1, of ik mis me halve wenkbrauw, of ik sta verward op en haast me naar me werk en kom erachter dat ik er niet half 9 moest zijn maar pas 1 uur sta je daar voor gesloten duren Clown etc etc

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:18

Ik had daarnet nog wat voor, was naar de bakker geweest, we kwamen voorbij een andere bakker, kijken even in het etalageraam. Ik zeg tegen m'n broertje: 'Kijk die taartjes zien er lekker uit. Maar waarschijnlijk zijn ze dat echt niet.' Bleek dat de garagepoort vlak ernaast open stond en net als ik dat zei kwam de bakker eruit gelopen. Best lomp. Clown

Regelmatig gebeurt het mij ook (net als bij jou) dat ik in het buitenland over iemand begin te praten in het Nederlands (van 'Wat is dat voor iemand') en dan achteraf blijken ze Nederlands te spreken.. Nagelbijten / Gniffelen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:32

Pfff...ik kan ook wel meedingen voor uberkluns van het jaar. Ik ben naast chronisch onhandig ook regelmatig de weg kwijt, zeg maar...

Proberen het huis vlovrij te krijgen met waterafstotend spul voor schoenen en dat pas merken als je je schoenen vlovrij aan het spuiten bent. Geluk bij een ongeluk: de badkamer was goed waterafstotend!
Tegen allerlei dingen aanrijden of lopen, zelfs al heb je ze gezien, komt zeer regelmatig voor.
Stoplichten? O, je bedoelt die leuke rooie lampjes? Ik dacht al, wat hangt die kerstversiering er vroeg...
Struikelen over een bankje wat er al jaren staat, of nog erger, over een heel paard.
Broodjes bakken in de oven en dan verbaast zijn dat de broodjes weg zijn, om die vervolgens terug te vinden op het bord, koud, wel te verstaan.
In Zwolle in een taxi stappen om iets af te leveren, dat de chauffeur het adres niet wist en er vervolgens achter komen dat dat iets in Meppel afgelevert moest worden.
Minimaal één keer per week denken dat je vuurvaste handen hebt en dat pannetje ook wel zonder wanten aan kunt pakken, al zou je denken dat na zo'n 20 jaar kookervaring ik wel beter zou moeten weten...
Maar niet snappen dat de ramen in de auto écht niet omlaag gaan als je op omhoog drukt en bij het uitstappen steevast vergeet de gordel af te doen.
En mijn all time favorite: heel verbaast zijn als je verloren gewaande koekjes terug vindt in de koelkast, terwijl er toch een belletje had moeten rinkelen toen ik die melk in de kast zag staan...

Om maar even snel een paar voorvalletjes te noemen...