Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ja zo heb ik wel meerdere 
Een vriend van mij was een keer tegen een geparkeerde auto aangefietst, hij fietste ook nog eens vet sloom. Iedereen dacht dat ie het wel zag.
'.
) 

Loose schreef:Hahah Mindfields lekker onnozel is dat hè.Een vriend van mij was een keer tegen een geparkeerde auto aangefietst, hij fietste ook nog eens vet sloom. Iedereen dacht dat ie het wel zag.
Ik zag ook een keer gekke bekken te trekken met een collega, staat mijn baas ineens achter hem.
Oja en ik had een keer iets uitgelegd aan een engels iemand, zegt ie: Thanks. Dus ik wilde zeggen van graag gedaan, zeg ik ipv "you're welcome" "well done". Voelde ik me ook zo lekker klungelig.

) maar tot overmaat van ramp liep dit fietspad ook nog langs een grote weg, dus allemaal automobilisten toeteren
Ik vond het nog het ergste voor die twee geestelijk beperkte mensen, die waren zo geschrokken... HBVisser schreef:Ach joh, dat valt nog mee.
Jaren terug liep ik bij mijn moeder de deur uit. Er waren net telefoonboeken bezorgd en overal lagen van die strips op straat die om die boeken zitten om ze bij elkaar te houden. Ik keek omhoog naar een hele lekkere glazenwasser. Tijdens het kijken kom ik met twee voeten in zo'n strip terecht en ben ik gigantisch op mijn snufferd gegaan terwijl de lekkere glazenwasser toe keek.
Nog verder in mijn verleden woonde ik drie hoog op een flat met mijn hondje. Ons hondje pakte altijd (doet ze nog steeds) iets in de mond wanneer er bezoek kwam. De bel ging en was bezig met het wasgoed van de machine in de droger te pakken. Ik luisteren aan zo'n telefoon aan de muur wie er voor de deur stond.
Schilders, of ze een emmertje water mochten halen bij mij. Nou dat mocht wel dus ik doe de deur boven open en drukte op het knopje om ze beneden binnen te laten. Op dat moment zie ik de hond met iets in haar giegel het trappenhuis in rennen.
Een paar seconden later komen de schilders en hond boven. Alleen had de hond de schilders wel even mijn meest sexy stringetje afgeleverd. Die was tijdens de was overpakken waarschijnlijk op de grond gevallen en dat heb ik niet gemerkt.
Toen kon ik echt wel door de grond zakken.
Ik deed ooit in mijn meest sexy lingeriesetje de deur open voor de postbode terwijl ik dacht
Nickytje schreef:[
Die laatste kan ik ongeveer herkennenIk deed ooit in mijn meest sexy lingeriesetje de deur open voor de postbode terwijl ik dacht
dat het mijn vriend was...
HBVisser schreef:Nickytje schreef:[
Die laatste kan ik ongeveer herkennenIk deed ooit in mijn meest sexy lingeriesetje de deur open voor de postbode terwijl ik dacht
dat het mijn vriend was...
Dat is echt erg!!!
van die uhm tja lompe acties heeft,
dat gaat dus niet dan lig je.Morrie schreef:'s morgens vroeg voor je naar je werk moet douchen, uit de douche komen, je nachthemd terug aantrekken en weer in bed stappen omdat je denkt dat het avond is....
etc etc