Nou kom op, ben jij een echte poetsdiva en kan je uren thuis zitten schoonmaken en alles aan kant brengen. Of ben je dat juist niet! Wil je het liefst lekker weg zijn thuis, en je 'man/vriend' het laten doen?

Nou ik moet toegeven ik ben het absoluut niet.
Ik heb echt een hekel aan poetsen en koken, en wil het liefst gewoon werken. Druk zijn buiten niet binnenshuis. Ik heb dan ook altijd gezegd; ik zorg later voor een goede baan waar ik druk mee kan zijn, en laat het huishouden over aan m'n man

Haha ja en die mannen zijn er
Een collega van mij (ja en het is een man
) zei namelijk laatst, ik wil gewoon een goed opgeleide vrouw die werkt. En dan wil ik thuis het huishouden wel doen, zodat ik lekker veel vrije tijd heb. Nou succes!!!
Dus ik ga voor m'n opleiding, en ondertussen hard op zoek naar dit soot mannen. Kandidaat? Meld je
haha nee grapje 
Maar nu de vraag, wat voor soort vrouwen zijn jullie?

((en nu maar hopen dat ik niet volledig vreemd ben ofzo
gezien ik de genen ook al verkeerd heb zitten, zit nu namelijk in de bouw
))

ben wel een diva maar geen poets
.
!), maar ik ben wel een rommelkont en ik snap niet dat er vrouwen zijn waar het altijd tip top is
. Ik heb bijv. een vriendin waar het altijd keurig is. Ze werkt halve dagen, heeft een kind die ook gerust door het hele huis mag spelen en je kan daar ook onverwachts voorbij komen: het is netjes! Daar snap ik helemaal niks van, hoe ze dat voor elkaar krijgt
.