aanstellerij van hem of doe ik er te makkelijk over?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

aanstellerij van hem of doe ik er te makkelijk over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 15:37

ik zou het even in het kort uit proberen te leggen.
ik werk in de beveiliging er werk op verschillende plekken. zoals vandaag ergens in Harderwijk. 2 gezellige jongens die hier werken ontmoet, eten altijd met zn 3tjes enz. af en toe een mailtje naar hun als ik me verveel, gewoon gezellig niets meer, niet minder (daarbij wonen ze allebei samen, een met een vrouw+2kids en 1 met een man)
deze mannen komen uit almere. ik heb volgende week een schooldag in almere tot half 6 en moet dan terug na apeldoorn, door de spits dus ben wel een uur onderweg. de dag erna moet ik weer in almere zijn maar dan heb ik examen om 8 uur, dus kwart voor 8 aanwezig. ruim genomen om half 8 dus zeker (met spits) om half 6 weg.

toen zei mijn moeder, waarom pak je geen bed en breakfast/hotel hoef je neit heen en weer te rijden, niet zo vroeg op. dat kan ik dus niet echt vinden (hotels meer dan 100 euro!!) en bed en breakfast kun je niet vast zetten dus maar gokken of het vrij is. die gok wil ik niet nemen. ik wil het zeker weten.

toen zei een van de jongens (die samen woont met een man) je mag wel een nachtje bij mij komen slapen. nou mijn vriend kwaad!!! en hoe moet ik daar over denken, en je slaapt zomaar bij vreemde jongens bla bla bla. net of er wat zou gaan gebeuren ofzo.

stelt hij zich aan of denk ik er te makkelijk over? (ik ken ze nu een maand of 5 of wij hebben 8 maanden een relatie)

raketje_

Re: aanstellerij van hem of doe ik er te makkelijk over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:40

Ik neem aan dat die jongen heeft gezegt '' blijf maar bij mij slapen'' homo is ? Samenwonen met een man etc. Igg, dat haal ik uit je verhaal.
Als dat zo is, vormt er toch geen enkele bedreiging. Lachen

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:41

Ik zie geen probleem hier, hoezo tijd en geld besparing!! Lekker blijven slapen, je gaat vast een stuk uitgeruster je examen in. Waarom zou je geen vrienden kunnen zijn met mannen vraag ik mij altijd af??

Good luck met je examen (en je vriend) Haha!

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:41

als zij samen wonen, blijf je toch bij 'het stel' slapen ipv bij een 'jongen'? Ik neem aan dat je dan toch gewoon op de logeerkamer gaat slapen? Misschien kun je je vriend een keer voorstellen aan je collega (s) zodat hij weet waar je heen gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:43

als die jongen homo is dan heeft je vriend niets te vrezen.. dus ja, ik vind dat hij zich aansteld Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:45

Ik denk dat die jongen geen homo is maar gewoon samenwoont net als veel studenten.
Tja, is je vriend normaal ook zo snel jaloers?
Praat er met hem over, leg uit dat je zo te weinig rust krijgt, dat het alleen voor nu is en dat de kosten voor een hotel erg duur zijn.
Mocht hij er dan nog niet voor open staan dan zul je een keuze moeten maken, of er blijven slapen met als gevolg dat je vriend het misschien uitmaakt of toch heen en weer reizen.
Als je met je vriend praat, leg dan jouw kant van het verhaal uit en dat er verder helemaal niks achter zit.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:46

Nou ik zou het ook niet erg prettig vinden, dan wel niet omdat er iets zou gebeuren qua zoenen, maar je weet nooit waar je in terrecht komt, je kent ze maar een beetje. Dus ik vind niet dat hij zich aanstelt, maar dat jij er te makkelijk over denkt.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 15:48

mooi dankje voor jullie reacties.. Lachen dacht al dat ik van een andere wereld kwam.
jah ik ga idd bij het homo stel slapen. voorstellen aan hun gaat beetje lastig. mijn vriend is op stage in amsterdam en komt op dagen en tijden thuis deze week wanneer ik aan het werk ben.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:49

Kun je het niet bespreken per telefoon?
Als het een homostel is en je voelt je veilig genoeg zou ik het doen. Ikzelf zou het persoonlijk niet doen omdat je ze niet goed genoeg kent, maar dat is een keuze dat ieder voor zich maakt.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 15:50

C_arola: jah klopt hij is redelijk snel jaloers. soms om gek van te worden.. Lachen

tanya: uitleggen heb ik al geprobeert maar hij blijft er bij.ik ben niet zo bang aangelegd, dit ook zo door mijn beroep. mag het toch een vieze boel of me niet bevallen waar ik terrecht kom, zit ik zo weer in de auto terug na huis

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:50

Je vriend is jaloers op een homo? Haha! . Hij weet ook dat het een homostel is? Haha!

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:51

Dan mag jou vriendje niet klagen.
Gewoon gaan slapen, en tja. Jij kan er ook niks aan doen dat je vriendje jaloers is! Het stel is homo, en valt dus niet op jou. Enkelt goede vriendschap en een slaapplaats aangeboden voor een dagje. En als je vriendje vrij is met stage gaan jullie eens met ze 2e daar koffie drinken, kan meneer gelijk zien dat er niks aan de hand is geweest.

Waren ze geen homo, en sliep je bij een jongen wat vrijgezel is, tja dan snap ik je vriendje.
Dat zal ik zelf ook niet prettig vinden als vriendin en mijn vriend slaapt bij een meisje wat vrijgezel is.

succes Lachen

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:52

Ik denk dat de keuze dan bij jou ligt.

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:54

Hihi homo's zijn zOOO aardig en sociaal ! Party!! Party!! Party!!
Die biedt je dat aan om je onderdak te geven en niet om iets bij je "te halen" Geloof ik nix van !

kimmetje101

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:56

Mijn vriend zou ook zo reageren als ik dit aan hem voor zou stellen en die is eigenlijk helemaal niet jaloers. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij bij twee vrouwen ging slapen die ik niet ken (lesbi of niet), maar goed buiten dat vraag ik me het volgende af: is het de problemen met je vriend waard?? Ik zou gewoon op en neer rijden...

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:57

Utixo schreef:
Je vriend is jaloers op een homo? Haha! . Hij weet ook dat het een homostel is? Haha!

Mijn gedachte... Haha! Ik vind dus niet dat jij er te makkelijk over denkt maar dat je vriendje dan wel extreem jaloers is Bloos

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 16:00

het probleem is dat ik een risico moet nemen om heel vroeg thuis weg te rijden en hopen dat ik op tijd kom. ik moet vaker sochtends zo vroeg in almere zijn en rij dan via de polder (snel weg is namelijk helemaal niet te doen)de ene keer doe ik er gewoon een uur over, maar ik heb er ook wel eens 3 uur over gedaan. daarom wil ik het risico niet lopen om te laat te komen.

ik dacht een mooie oplossing te hebben om ja tegen hun te zeggen amar ga nog wel even na denken
ik zou het ook niet leuk vinden eigenlijk als hij bij 2 vrouwn zou slapen (zit ik nu aan te denken via het voorbeeld)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:03

tja en anders stel je hem toch voor dat hij de hotelkosten betaald?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:04

Is er echt helemaal geen andere oplossing dan blijven slapen of heen en weer reizen of duurdere overnachtingen? Familie dat in de buurt woont misschien oid?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:09

C_arola schreef:
Is er echt helemaal geen andere oplossing dan blijven slapen of heen en weer reizen of duurdere overnachtingen? Familie dat in de buurt woont misschien oid?

Waarom zou er een andere oplossing moeten komen? Dit is toch een goede oplossing?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:10

Kristie schreef:
C_arola schreef:

Waarom zou er een andere oplossing moeten komen? Dit is toch een goede oplossing?

Kennelijk niet, anders zou ze er niet nog even over nadenken Clown

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:17

Is het niet een optie om een foto te laten sturen van het stel? Weet je vriend wel dat ze homo zijn? Ik heb het even aan mijn vriend voorgelegd. Die keek mij verbaasd aan....waar maakt hij zich nou druk over, ik zou me andersom meer zorgen maken...vrouwen zijn veel vaker bi dan mannen Knipoog

Maar het is een keuze...kan je denk ik het beste zelf inschatten. Wat gebeurt er met je relatie als je wel gaat slapen daar? Of niet gaat slapen daar?

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:26

Kom op zeg! Wat maakt je vriend er een drama van!

En het is een stel... dus wat heeft hij te vrezen? Alsof ze acuut hetero worden en een heftig trio met je willen, omdat je daar 1 nachtje bent ROFL

En ook al was het geen stel, what's the big deal? Zoals Prrr ook al zegt, er lijkt weinig vertrouwen te zijn...
Vreemdgaan kan je altijd en overal, daar heb je geen overnachting voor nodig Clown Ik zou mooi van het aanbod gebruik maken, scheelt reistijd én in de kosten...

Succes!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 18:31

kijk anders ff op www.slaapplekje.nl voor een goedkope B&B.

Vind dat je vriend zich erg aansteld.