Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) maar mijn telefoontje heeft meestal wel wat te lijden. __Nathalie__ schreef:Nou ik ben er wel voorzichtig mee maar laat m soms ook weleens uit mn handen vallen. En ben gewoon bang dat ik net 1 heb met een fout erin ofzo dus wil hem denk ik wel verzekeren.
Maar wat krijg je allemaal vergoed bij een normale verzekering zoals bij de media markt?
Diefstal hoeft niet. Maar gewoon als hij valt en kapot gaat, of als de telefoon van zich zelf niet goed werkt ofzo.
Word dat allemaal geregeld?
Niet goed 't contract gelezen en de verkoper heeft iets anders gezegt dan wat het uiteindelijk was. De premie was een stuk hoger dan hij zei en ik heb geen recht op een vervangend toestel (volgens de winkel wel). 

Unwritten schreef:Mijne is verzekerd, mijn vorige was niet verzekerd en daar ging dus water overheen.. die doet het nu niet meer, en ik was juist zo blij met die telefoon. En waterschade gaat niet onder de garantie..
Edit; Heb toen een nieuwe gekocht, een Samsung, en meteen laten verzekeren. Waterschade kan namelijk wel vergoed worden via verzekering.
Mediamarkt verzekering gaat via Actua, moet je even op actua.nl lezen wat er onder valt.