Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Al zijn de inwoners van Antwerpen er wel iets minder 'enthousiast' over dan de Nederlanders (oa door de bijeenlooping van alle culturen). Ik zou wel zeggen, let goed op in Antwerpen. Ik loop zelf nou niet bepaald graag grond daar
Veel plezier!

Wartertje schreef:In antwerpen is het altijd wel leuk. Als je over de meir wandelt en af en toe links en rechts een straatje inpiept kom je vanzelf leuke cafeetjes en tenten tegen. Ik ben zelf niet bekend met discotheken in Antwerpen. Er zijn zoooveel leuke plekjes daar, je moet wel even zoeken![]()
Ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde wordt gevierd als bij jullie hoorAl zijn de inwoners van Antwerpen er wel iets minder 'enthousiast' over dan de Nederlanders (oa door de bijeenlooping van alle culturen). Ik zou wel zeggen, let goed op in Antwerpen. Ik loop zelf nou niet bepaald graag grond daar
Veel plezier!
Wartertje schreef:In antwerpen is het altijd wel leuk. Als je over de meir wandelt en af en toe links en rechts een straatje inpiept kom je vanzelf leuke cafeetjes en tenten tegen. Ik ben zelf niet bekend met discotheken in Antwerpen. Er zijn zoooveel leuke plekjes daar, je moet wel even zoeken![]()
Ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde wordt gevierd als bij jullie hoorAl zijn de inwoners van Antwerpen er wel iets minder 'enthousiast' over dan de Nederlanders (oa door de bijeenlooping van alle culturen). Ik zou wel zeggen, let goed op in Antwerpen. Ik loop zelf nou niet bepaald graag grond daar
Veel plezier!
figora schreef:Wartertje schreef:In antwerpen is het altijd wel leuk. Als je over de meir wandelt en af en toe links en rechts een straatje inpiept kom je vanzelf leuke cafeetjes en tenten tegen. Ik ben zelf niet bekend met discotheken in Antwerpen. Er zijn zoooveel leuke plekjes daar, je moet wel even zoeken![]()
Veel plezier!
Ik loop toch echt veel liever in Antwerpen dan in Amsterdam hoor!
Is het daar dan zo erg?

jong = 18-23 jr.)
Ik had gister nog ff sms contact gehad met die jongen waar we zouden slapen. Hij zegt taxi's terug is geeeen probleem..
Nou leer mij de taxiwereld kennen en taxi's met oud en nieuw is een ramp! Ook moet ik nieuwjaarsdag weer om 18 uur werken, dus laat kan ik het zoiezo niet maken.. Als ik dan ook nog eens afhankelijk ben van taxi's of bussen, wordt hem dat dus niet
Van mij hoefde Antwerpen ook niet zo nodig
En wij gaan toch naar Rotterdam 
Maar ik niet