Wie doet BBL en hoe bevalt dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chantalvl

Wie doet BBL en hoe bevalt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:34

Heey Ik doe opleiding paardenhouderij BBL in Zwolle.. Bevalt mij erg goed en werk daarvoor bij angelique hoorn.

Zijn er nog meer BBL'ers? EN hoe bevalt jullie dit? Er zijn namelijk mensen die zeggen dat je te weinig leert omdat je maar 1 dag in de week naar school gaat.
In praktijk leer je toch veel? of niet?

DeSa

Re: Wie doet BBL en hoe bevalt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:39

Ik doe een BBL opleiding maar dan in een supermarkt. In de praktijk leer je idd meer, maar merk wel dat, omdat ik niet veel hoef te leren en dus op hoef te slaan, dat ik nu 'dommer' wordt, krijg allemaal dingen op school dat ik denk: eeuhhh??? Nagelbijten / Gniffelen

chantalvl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:42

Hahaha.. Dat heb ik niet.. Maar met huiswerk denk ik steeds ow dat kan morgen wel.. En dan ben ik op school en dan is mijn huiswerk dus niet af haah.. En dan komt iedereen met de smoes. .ja maar we werken de hele dag en dan savonds je eigen paard(en) nog doen:P hahaha

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 00:49

DeSa schreef:
Ik doe een BBL opleiding maar dan in een supermarkt. In de praktijk leer je idd meer, maar merk wel dat, omdat ik niet veel hoef te leren en dus op hoef te slaan, dat ik nu 'dommer' wordt, krijg allemaal dingen op school dat ik denk: eeuhhh??? Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb dat ook een beetje, maar ik pas ook niks van mijn opleiding in de praktijk toe... Voorderest krijgen wij geen echte les op school, dus daarom kom ik ook niet zovaak, doe dingen vaak in me eentje zelfstandig, want op school word ik teveel afgeleid. Ik hoop dit jaar klaar te zijn, want ik ben helemaal klaar met de opleiding en mijn werk. Waar ik wrs al voor het einde van mijn opleiding overigens mee stop... Ik doe trouwens administratief(niv. 3/4 en hoop eind januari niv. 3 af te ronden en laatste 2 examenperiodes niv. 4)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 00:59

ik heb eerst een BOL opleiding tot basis kok gedaan en daarna ben ik een BBL opleiding gaan volgen. Mij beviel het super omdat ik in de pratijk meer leer dan op school. Alleen soms was het wel zwaar om dat je 32 uur werkt en ik moest s,avonds en in de weekenden werken en als je pas om 12 uur thuis bent zoek je ook niet veel huiswerk te maken haha maar ik ben al weer 6 jaar van school af