'Dagjeswerk'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

'Dagjeswerk'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:08

Hallo allemaal,

In verband met mijn drukke leven (2 studies, paard en vriend) heb ik geen tijd voor een echt baantje. Toch zou ik graag wat bijverdienen. Zijn er ook mogelijkheden om slechts een dagje ergens te werken? Dan is het er namelijk nog wel bij te plannen, af en toe.

Even ter info:
- mijn familie heeft geen bedrijven waar ik kan werken
- mijn buren hoeven geen schone auto
- ik ken niemand met kinderen, heb er ook nog nooit op gepast
- via uitzendbureaus wil het ook niet echt lukken.

Heeft iemand ervaring met dit soort werk? Bestaat het uberhaupt? *LOL* Ik hoor het graag! Lachen

Silence

Re: 'Dagjeswerk'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:10

Wat dacht je van weekendhulp in een winkel.............

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:12

Dat zal helaas weer voor een heel weekend zijn, denk ik, en dat gaat niet Lachen. Ik kan ook niet ieder weekend. Ik ben, kortom, volledig onbetrouwbaar Tong uitsteken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:13

Ik weet niet in welke regio je zit maar AB Oost heeft ook wel werk voor 'dagjes'. Post sorteren en dingen inpakken enzo. Kan overdag en 's avonds zijn.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:13

Ik zit in Deventer en Groningen Lachen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:14

mac donalds? Kun je ook zelf je tijd bepalen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:14

Hoezo, winkels zijn toch gewoon dicht op Zondag?

En niet kunnen.............tja, voor werk zul je soms aanpassingen moeten maken, leuk of niet.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:15

Hostess op beurzen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:15

Je hebt ook thuiswerk. Pennen in elkaar zetten en dergelijke. Betaald geloof ik per stuk, maar het is misschien wel iets, als je het erg druk hebt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:16

Zie net dat ze ook in heel NL zitten: http://www.abnederland.nl/ . Ik ben via een klasgenoot bij hun terecht gekomen, misschien kun je eens navragen op de site wat de mogelijkheden enzo zijn.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:16

Silence schreef:
Hoezo, winkels zijn toch gewoon dicht op Zondag?

En niet kunnen.............tja, voor werk zul je soms aanpassingen moeten maken, leuk of niet.

Nou, niet kunnen is toch ook echt wel 'niet kunnen' Tong uitsteken.

Ik bedoelde ook dat ik soms in het weekend in Deventer moet zijn en een andere keer weer in Groningen Lachen. Een vaste aanstelling zou dus niet kunnen, alleen incidenteel werk. Ik vroeg me af of dat er was. Ik kan het me niet veroorloven aan een lang contract vast te zitten Lachen

Janine: dat klinkt wel erg ideaal!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:17

Kwestie van googlen Lachen
Denk dat je op 'thuiswerk' wel wat kan vinden. Succes ermee!!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:19

Ik heb een tijd bij de blokker gewerkt, alleen op vrijdag avond (van 6 tot 9). Misschien dat een winkel in de buurt ook zoiets nodig heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:24

Misschien toch meer bij UZB's leuren?

Hier in de buurt heb je een aantal bedrijven met sterk seizoensgebonden werk. Ene week fulltime nodig, andere week niet, of maar een dagje. Werken ook met een groot wisselend bestand :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:27

ik ben ook weekendhulp, ik werk dan vrijdagavond 3 uurtjes en de hele zaterdag van 9 tot 5. is dat niets voor je?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:29

Ik ben bang dat ik gewoon niet in vaste dienst KAN komen. Het is mij volledig onzeker waar ik uithang elke week, en ik ga over een half jaar ook naar het buitenland.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:31

'denk dat je dan toch af en toe iets tegen moet komen. wij kregen hier in brabant bijv een folder in de bus dat in onze regio de nieuwe goudengids bezorgt moet worden de komende weken en dat ze mensen zoeken die dat willen doen om een centje bij te verdienen, dat is dan een tijdelijk baantje wat ik denk dat maar een paar dagen duurt. ik denk dat je zulke dingen moet vinden ofzo.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:32

Zulke dingen bedoel ik inderdaad Efaa. Ik heb ook eens een dagje schoolboeken ingepakt, dat ging ook prima Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:39

Via uitzendbureau in een voetbalstadion werken Haha!

Kan in de week voor de wedstrijd aangeven of je wel/niet kan werken dus dat is ideaal.
Weet niet hoe oud je bent maar vanaf 18 mag dat en verdiend niet heel verkeerd(hoe ouder je bent hoe beter uiteraard Knipoog )

Als je het leuk vind om af en toe een dagje in de horeca te werken kan je je bij JMW uitzendbureau inschrijven, kom je werkelijk waar echt overal van filmstudio's tot militaire kazerne's en voetbalstadion etc
En ook daar kan je per week aangeven of je wel/niet beschikbaar bent Lachen
In principe kan dat bij meerdere uitzendbureau's zo, ik werk via tempo team en kan per week zeggen hoeveel ik kan werken en wanneer wel/niet. Je zit nergens aan vast Lachen

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:15

Sheran schreef:
Ik ben bang dat ik gewoon niet in vaste dienst KAN komen. Het is mij volledig onzeker waar ik uithang elke week, en ik ga over een half jaar ook naar het buitenland.

Waar hangt dit vanaf dan?
En hoe betaal je nu al je lasten dan?

Beetje nieuwschierig Bloos..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:19

Gewoon in een winkel waar ze personeel nodig hebben, appie ofzo. alhoewel... dan zullen ze je wel voor een vaste dag willen hebben. Ik heb "vroegah" folders gelopen, mocht je zelf kiezen wanneer je ze rondbracht, dus lekker flexibel. Of dat nog steeds zo is weet ik niet, maar ik had er een week de tijd voor. Enne, ondanks dat je geen mensen met kinderen kent, je kunt gewoon in de plaatselijke supermarkt, of op marktplaats advertenties uitzoeken of plaatsen voor een oppasbaantje. Leuk en makkelijk werk, flexibel en je kunt gewoon studeren onder werktijd als je dat zou willen...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:23

Sheran schreef:
Ik zit in Deventer en Groningen Lachen.

probeer het eens bij de grote call centra in de stad, Custom Connect,Cendris etc die bieden vaak zeer flexibele inplanning en een minimum van 12 uur per week.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:34

ASA studentenuitzendbureau, of tenminste zo heette die tent vroeger. Volgens mij is het tegenwoordig onderdeel van Creyf's.

Maar die doen dus voornamelijk dagjeswerk, werken ook wel eens met een SMS-bom waarbij ze heel veel van de mensen in hun bestand een SMS sturen waarbij je dan zelf kan reageren. Heb vorig jaar nog een paar keer een SMS van ze gehad. Ik heb er heel veel voor gedaan in mijn studententijd en dat was echt ideaal. Ze hebben niet iedere dag wat voor je en soms komen ze ook met hele leuke dingen, maar dan net op dagen dat je college heb oid. Maar dat blijf je altijd houden.

Wat wel in je voordeel helpt is regelmatig je gezicht laten zien zodat ze je kennen en jouw naam bovenaan in hun geheugen hangt. Dan bellen ze jouw als eerste wanneer ze iets hebben.

Ik heb wel een mooie tijd gehad daar. Via een studiegenootje ben ik bij NAC terecht gekomen (wel via een ander uitzendbureau) en zij heeft er toen ook voor gezorg dat ik de horeca training kon doen waardoor ik voor ASA ook weer een en ander aan horeca dingen kon doen. En ik heb ook nog eens een dag of wat streekpost bezorg rond de kerst. Het was toen net zo koud als nu, maar wel super gezellig.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:35

Oja idd, call centrum, was ik nog vergeten te zeggen! Thuiswerk is overigens moeilijk te vinden, heb me toen rot gezocht, maar je moest vaak een soort van bijdrage betalen om te mogen zoeken in de thuiswerk vacatures en dat was pure geldklopperij!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:38

idd Falona, via dat sms werkt Tempo team ook, iig met hun horce gedeeltje + psv stadion etc
Wil/kan je niet dan reageer je niet, wil je wel werken dan bel je ff en plannen ze je in, werkt echt ideaal!

Zo gaat dat bij steeds meer uitzendbureau's dek ik Lachen