zoveel spierpijn van een stukje fietsen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duikpaardje

Berichten: 1475
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

zoveel spierpijn van een stukje fietsen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 20:19

in het kader van : ik moet weer eens wat aan de konditie gaan doen, ik ben ook geen 20 meer als we verhuisd zijn moet ik wat vaker gaan fietsen en ik niet altijd afhankelijk wil zijn van auto met chauffeur of snorfiets heb ik besloten om een nieuwe fiets te kopen.
vrijdag gekocht, zaterdag gehaald.
ondanks dat het zo'n 5 jaar geleden was dat ik voor het laatst gefietst had, ben ik vanmiddag op de fiets naar tommy gegaan.
voor mijn gevoel deed ik 2 1/2 uur over 5 1/2 kilometer Haha!
tommy verzorgd en gereden en toen weer terug : au, au ik ontdekte spieren die ik al jaren niet heb gebruikt.
kan nog leuk worden de komende dagen....

Charaz

Berichten: 24321
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:44

5 jaar niet gefiets? Hoe is het mogelijk, nou ja veel succes met fietsen en het beste middel tegen spierpijn is bewegen!

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:55

Hey! Alweer spierpijn? (3x gecontroleerd of ik het nu wel goed geschreven heb!). Het was in ieder geval lekker weer om te fietsen! Maar om nou gelijk helemaal naar stal te gaan...
Ik ben in ieder geval blij dat ik dat stuk nooit hoef te fietsen, geef mij de auto maar. Ga je morgen weer fietsen?

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:07

Jah het was wel lekker weer om te fietsen. Maarre als je een paar dagen doorzet kun je daarna echt lekker fietsen zonder spierpijn!