Ik zit weer een weekend bij mijn vader en dat vind ik altijd heel gezellig... Maar toch zie ik er altijd tegen op. Waarom? Het gesnurk van mijn vader... Het is echt zo hard dat je het op zolder of beneden op de bank nog hoort.
Ik erger me nogal snel aan dingen enzo... Dat telt ook mee.
MP3 aan zetten doe ik nog wel eens maar dan hoor ik het er vaak nog doorheen of ik moet hem op het allerhardst zetten en dan kan ik als nog niet slapen...
Wat ik nu doe is net zo lang opblijven tot iedereen naar bed is. ( 1 uur ) En dan slaap ik al half en dan ga ik naar bed. Zet ik mijn MP3 op en hoop ik dat ik daardoor heen slaap...
Als ik nou om 10 uur naar bed ga om al in te slapen... Dan heb ik 2 uur de tijd daarvoor. Maar dat werkt niet aangezien ik 2 uur later gewoon weer wakker van het gesnurk word omdat ik dan nog ligt slaap...
Zo erg aangezien mijn nachtrust zeeeeeer belangrijk is.
Wie heeft hier nog meer last van of wie heeft er tips?

.

Je hebt van die plakkertjes die de snurker op z,n neusvleugel kan doen en dan is het over maar dat wil die ook niet meer. Tja snurken...ik krijg s,nachts echt moordneigingen hoor.... Degene kan er niet echt wat aan doen maar het is zo irritand!
Sinds een maandje of twee gebruikt hij daar een spray tegen, die weliswaar het snurken niet helemaal stopt, maar er wel voor zorgt dat 'ie niet meer op de hoek van de straat te horen is.