De laaste tijd droom ik heel veel over overleden mensen en dieren. Maar dinsdag had ik toch echt een droom waar ik nu best veel over na denk.
Toen ik wakker werd moest ik nog huilen omda tik het gevoel had dat het echt gebeurt was.
En door dat gevoel denk ik dat deze droom een betekens is. Dat er iets in mijn omgeving dood gaat. Waar ik heel veel van hou.
We zaten in de klas en meneer de wit kwam met het slechte nieuws dat Nikki Bernard was verongelukt was.
Ik en jessy en nog een paar andere meiden ginge naar de tussen ruimte en ik begon verschrikkelijk hard te huilen. Ik zal een aantal mensen maar herkenen deed ik ze niet. Niemand huilde alleen ik. Ik had het met Jessy erover dat ik niet naar de begrafenis van Nikki mocht komen omdat niemand wist dat wij vriendinnen waren. Wat ik ook niet tegen jessy vertelde.
Toen kwam meneer de wit binnen hij had in plaats van zijn oorbel met een veertje er aan een grote ronde dames oorbel in hij gaf mijn een blaadje en liep weer weg. Ik dacht bij me zelf ziet hij niet dat er wat is? Terwijl hij het normaal wel altijd merkte.
We praten er verder over maar hoe precies weet ik niet meer. Toen plots zag ik iemand onder de tafel zitten en dat was meneer de Wit maar daar schonken we geen aandacht aan.
We gingen een gedenk plaatje vinden waar we bloemetjes en dat soort dingen konden neer zetten. We gingen op zoek toen we aan het zoeken waren kwamen we mevrouw de Cock tegen wij vroegen weet u misschien een plaatje en ze weet daar een plaats waar mensen een plekje konden huren en een gedenk plaatje van konden maken. Ze zei toen: Nee dat kan niet daar moet je voor betalen.