rare droom...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

isabelle

rare droom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 22:40

vanacht had ik een hele rare droom waar ik de hele tijd aanmoet denken:

ik was in mijn ouderlijk huis en stond aan het aanrecht...waar de wasbak hoort te
staan lag een badkuip (dus badkuik in het keukenblok) en daar lag mijn papa in..
gewoon wakker maar wel klaar om te slapen Gestoord

in mijn droom was dit een normaal iets Knipoog
ik keek vanuit het keukenraam richting de garage..
de garage was zeker 100 keer groter als in werkelijkheid en ik zag allemaal spullen..

elke keer als ik keek was er iets weg...ik riep mijn vader dat ie de politie moest bellen
maar tegen dat ie keek was alles weg...ik was paniekerig maar mijn vader niet echt Rolleyes

toen werd ik wakker...

wat zou dit betekenen?

MaaikeMo

Re: rare droom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 22:46

Het gevoel dat je bij de droomt hebt, bepaalt meer over de betekenis dan waarover de droom ging, dus hoe voelde je je in de droom?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 22:51

In dromen over huizen lopt het huis maar zelden.. je hersenen maken er een zooitje van deuren kloppen niet en de zolder zit in de kelder en noem maar op. In een droom staat een huis vaak symbool voor je lijf... daarbij dingen missen en kwijt zijn is gewoon normale angst om iets te verliezen. Volgend bepaalde psygologen ben je alle karakters in je sroom zelf. Hoe wordt de droom voor je als je i.p.v met je vader met jezelf in gesprek was..

Misschien heb je in het echte leven wel eens dat je je erg druk maakt en later bij je zelf denkt pfff ik moet moet niet druk maken?
't is maar een schot voor de boeg maar misschien kan je er wat mee.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 22:55

het eerste wat erin me op kwam toen ik een beetje wakker was...

het leek wel alsof er elke keer een stukje van mijn leven afgenomen werd...

dus dat kan wel kloppen Bloos

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:19

En je vader riep dat je de politie moest bellen.. misschien zou het fijn voor je zijn om op een bepaalde manier steun te vragen bij iemand.. Je vader (lees een ander stuk van jezelf) was neit in paniek. Dus misschien moet je meer de rust in jezelf zoeken?

Het idee dat ik nu heb is dat er dingen in jou leven gebeuren en jij in je eentje dat probeert te behappen terwijl juist rust en steun of hulp zoeken goed voor je zou zijn.

Zou dat een betekenis van je droom kunnen zijn ?

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 23:21

nee ik riep dat hij de politie moest bellen...

maar keek en deed niks, net alsof het toch te laat was...en ik was paniekerig

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:27

Oh ..nou dan zei je dus tegen een deel van jezelf "vraag hulp" maar je reageerde er niet op....

Misschien weet je in jezelf wat je op dit moment te doen staat, maar lukt het niet om het in praktijk te brengen of iets in die strekking?

Je dromen zijn vaak een beeld van wat je bezighoud alleen dan heel symbolisch. Zo kan de keuken staan voor een plek in het huis waar je graag of juist niet bent.. je vader een goede of minder goede kant van jezelf afhankelijk van hoe jullie relatie is. Spullen die zomaar missen is denk ik vrij letterlijk te nemen als "angst om iets kwijt te raken"

Hoop dat je er wat mee kan meid... Anders slaap er nog een nachtje over Knipoog ga ik ook doen