Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Daar kom je alleen achter door met elkaar om te gaan, en niet door jouw beeld stug vast te houden.

Angie_ke schreef:Tja ik kan haar wel begrijpen hoor... Leuk en gezellig is het allesbehalve!
Nu ligt het in mijn geval wel anders, ik heb gewoon een str onthekel aan m'n familie
Maar goed, dat zal duren tot ik het huis uit ben, dan hoef ik niemand meer te zien of te horen!

Hij heeft er nooit meer één woord over gezegt naderhand, het was meteen over
Blon_D schreef:opmerkingen zoals: houd jij je mond maar want jij bent blond, die dan door anderen grappig opgevat worden maar die ik behoorlijk beledigend opvat.
luxx schreef:Blon_D schreef:opmerkingen zoals: houd jij je mond maar want jij bent blond, die dan door anderen grappig opgevat worden maar die ik behoorlijk beledigend opvat.
vreemd dat je dat zo zwaar opvat, hier op bokt zet je je behoorlijk 'blond' neer, meer alsof je er erg trots op bent.
nickname, onderschrift, avatar...
neem aan dat je dat IRL dan ook doet, zijn opmerkingen komen misschien daar vandaan?
Mas schreef:Wat vervelend dat je oom zo doet tegen jou, ik kan me goed voorstellen dat je je hierdoor naar voelt. Ik herken het wel een beetje, ik heb zelf vrij stevige heupen en een oom van mij begon hier opeens grapjes over te maken. Ik was toen een jaar of 15 oud en dan ben je meestal al niet erg zelfverzekerd.
Toen hij me echter op mijn kont begon te slaan en grapjes maakte waar de halve familie bij zat heb ik mijn mond open getrokken. Ik heb toen gezegt:
'Die kont van mij kan ik tenminste nog verbergen in een broek, met die lelijke kop moet jij gewoon over straat!'
Helemaal niks voor mij, want ik durf normaal nooit wat te zeggen, maar ik was het he-le-maal zatHij heeft er nooit meer één woord over gezegt naderhand, het was meteen over
Ik zou er daarom iets van zeggen de volgende keer, gewoon op een volwassen manier dan. Ik ben achteraf namelijk niet trots op mijn uitbarsting, maar het zat me zo hoog... Laat het bij jou niet zover komen, zoiets als wemkelover zei vind ik een goeie