Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. 

Angelkisssss schreef:Sorry maar kan het niet laten om te reageren.
Ben blij dat ik je nooit in de auto tegen zal komen en je mag blij zijn dat je nog leeft als je niet weet wat voorsorteren is en wel op de fiets deelneemt aan het verkeer....geen verkeersexamen gehad vroeger???
Mijn idee..... 
MandyR schreef:Die 15 jarige heeft het wel goed
Je doet het ook met de fiets en brommer.
Maar, als jij al bijna je examen moet doen en je weet nog niet wat voorsorteren is, vraag ik me af of jij er al wel klaar voor ben. Of je instructeur is niet helemaal goed?

xTamara schreef:Ik denk dat ik het snap.. Dus zegmaar van rijbaan veranderen?

xKatleentjex schreef:Maar moeten jullie dan niet eerst jullie theorie halen alvorens jullie de weg op mogen?
MandyR schreef:xTamara schreef:Ik denk dat ik het snap.. Dus zegmaar van rijbaan veranderen?
Nee hoeft niet. Als je op een weg met maar 1 baan rijdt moet je altijd in het midden van de baan rijden. Als je dan ergens links of rechts wil, ga je een beetje naar die kant toe rijden. Dus tegen de witte streep of stoep aan. Dat is voorsorteren.
Laat ik nu niet goed hebben gekeken waar jij je topic had geplaatst en dus even dacht dat je het over het voorsorteren van een paard in de les had??aerdenhout1 schreef:![]()
![]()
Laat ik nu niet goed hebben gekeken waar jij je topic had geplaatst en dus even dacht dat je het over het voorsorteren van een paard in de les had??
Maar voorsorteren is inderdaad dat je op de weghelft gaat staan in de richting waar je naartoe wil. Vaak staan er, bij b.v stoplichten al pijlen op de weg, dan kies je dus de strook van de stoplichten die de richting aangeven waar je heen wil.
Maar ik mag toch aannemen dat je dit met je lessen wel hebt gehad??

aerdenhout1 schreef:AAAH dan wordt het wat duidelijker! Maar ik zou gewoon bij je eerst volgende rijles vragen stellen hoor!! Uiteindelijk kost het tegenwoorddig al een godsvermogen dat roze briefje1
MandyR schreef:xKatleentjex schreef:Maar moeten jullie dan niet eerst jullie theorie halen alvorens jullie de weg op mogen?
Nee, voor auto rijden niet. Dan gaan ze er van uit dat de instructeur ingrijpt als het niet goed gaat. Voor je motorrijbewijs moet je wel eerst theorie hebben.
Mas schreef:TS, neem ook eens een kijkje op http://www.gratistheorie.nl een hele duidelijke site waar alle autotheorie (en motor+bromfiets) staat beschreven.
Succes met het leren!