Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Ik vind het gewoon niet normaal meer dat ik haar altijd ruimte moet geven. Als ik problemen heb moet ik mij er altijd maar direct overzetten. Onze 'relatie' verloopt enkel goed als zij het wilt en ik zie er echt geen goede hoop meer in.
Ik trok mij vroeger enorm aan haar op omdat ik gepest werd, maar nu lijkt het wel dat omdat mijn leven goed loopt zij het wilt om zeep helpen.
Mowoah schreef:Wat Nestle al zegt; de vriendschap voor jouzelf stilzetten, alle contact verbreken voor zover het kan en daarna kijken hoe ze reageert. Wanneer ze sorry komt zeggen kun je misschien nadenken of je met haar door wilt gaan als beste vriendin en ander zou je kunnen nadenken over een complete "breuk" met je vriendin!
Succes
Mas schreef:Mowoah schreef:Wat Nestle al zegt; de vriendschap voor jouzelf stilzetten, alle contact verbreken voor zover het kan en daarna kijken hoe ze reageert. Wanneer ze sorry komt zeggen kun je misschien nadenken of je met haar door wilt gaan als beste vriendin en ander zou je kunnen nadenken over een complete "breuk" met je vriendin!
Succes
Mee eens, laat haar maar naar jou toekomen,
zo te lezen komt alles nu een beetje van jou af en wat je allemaal beschrijft kan ik me voorstellen
dat je dit aardig zat bent intussen.