Probleem met Msn (virus?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

P_A_R_Love

Probleem met Msn (virus?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:07

Hallo,
Ik was bezig met een paar msn gesprekken,Maar toen er opeens iemand een link stuurden.
Dus ik had perongeluk erop geklikt zonder er bewust van te zijn dat het een virus kan zijn.
Maar nu stuur ik het door zonder dat ik het weet zeg maar Verward
Dus nu krijg ik het niet meer weg en dus elke keer om de 5/6 minuten krijg ik boze mensen wat is dat enzovoort.
ik vind dit erg vervelend en weet dus niet wat het is
Het was een link met eerst:
Lisa achternaam Foto en dan een bepaalde link.
Weet iemand of ik het kan veranderen of verwijderen ?

Elke87

Re: Probleem met Msn (virus?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:09

Even je virusscanner aanzetten die herkent hem wel en dan kun je hem op die manier verwijderen..

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:09

je msn helemaal verwijderen en opnieuw installeren, zo doe ik dat altijd.. nouja het is ma 1x gebeurt maargoed heb er paar jaar geen last meer van gehad..

of de virusscan er extra door heen gooien

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:10

We hebben net een nieuwe pc en nog geen virusscanner

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:11

Dan zou ik maar snel antivirus installeren als ik jou was, dit is inderdaad een virusje Lachen Succes

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:12

Bloos! waarom ga je er dan mee op het internet? Dat is vragen om problemen, sterker nog volledig vrije toegang voor alle virussen die op het internet rondzwerven...

Uitloggen van msn sowieso, hopen dat je pc niet zodanig beschadigd dat je er niets meer mee kunt... Geïnfecteerd is hij toch al nu...

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:14

Volgens mij is het wel een redelijk onschuldig virus. Ik heb hem ook gehad, maar bij mij heeft ie er niet langer dan 5 minuten opgezeten..

Miss kun je de naam opzoeken en hem op die manier verwijderen.. Je msn eraf gooien heeft denk ik totaal geen zin..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:17

Lontje schreef:
Bloos! waarom ga je er dan mee op het internet? Dat is vragen om problemen, sterker nog volledig vrije toegang voor alle virussen die op het internet rondzwerven...

Nou ja zeg, das ook wel weer een beetje overdreven... Heel veel hangt ook af van hoe je zelf met je PC om gaat, ik heb minstens 8 jaar lang al geen enkel virus gehad. Laatst ook voor 't eerst sinds maanden weer eens een scan gedraaid; alleen een stuk of 10 cookies gevonden.

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:18

P_A_R_Love schreef:
We hebben net een nieuwe pc en nog geen virusscanner

Vergissing wel een virusscaner net gezien Bloos
Foutje.
Ik ga msn helemaal verwijderen en kijken of dat helpt

Weet niet hoe de virus scanner werkt en me moeder ook niet

Er komt altijd 1×in 2/3 maanden een pc expert

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:22

Msn verwijderen alleen zal niet voldoende helpen, dat virus is daarmee niet van je harde schijf verdwenen, waarom draai je niet gewoon even een scan? Die vindt hem dan wel, en dan kan je m zo verwijderen, kleine moeite.

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:28

Ik ben bezig ermee Knipoog
Msn doet gewoon weer normaal stuurt geen link meer.
Virus scanner gedaan kan ook niks meer vinden Knipoog

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:31

Ik had dat ook een keertje gehad.. Het was toen een Trojan-Horse virus volgens mij, was errug vervelend. Mijn vader had de virusscanner op volle toeren laten draaien en de hele computer opnieuw moeten instaleren.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:13

Nouks schreef:
Lontje schreef:

Nou ja zeg, das ook wel weer een beetje overdreven... Heel veel hangt ook af van hoe je zelf met je PC om gaat, ik heb minstens 8 jaar lang al geen enkel virus gehad. Laatst ook voor 't eerst sinds maanden weer eens een scan gedraaid; alleen een stuk of 10 cookies gevonden.

Als je helemaal geen antivirus op je pc hebt en je gaat daarmee het internet op heb je 100% gegarandeerd een virus op je pc. Lachen

Een scan wel/niet doen is wat anders dan helemaal geen antivirusprogramma op je pc hebben en dat laatste is wat ik begreep uit haar bericht.

Sjakila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 20:04

Zonder antivirus software kun je heel goed virusvrij internetten, als je maar heel goed weet wat je doet Ja
Ik heb tijden zonder geïnternet en ook veel gedownload enzo, toen er weer een programma op kwam was er niks te vinden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:48

Lontje schreef:
Als je helemaal geen antivirus op je pc hebt en je gaat daarmee het internet op heb je 100% gegarandeerd een virus op je pc. Lachen

Een scan wel/niet doen is wat anders dan helemaal geen antivirusprogramma op je pc hebben en dat laatste is wat ik begreep uit haar bericht.

Nee hoor, helemaal niet 100% gegarandeerd. Ik heb ook een tijd geen antivirussoftware geïnstalleerd gehad. Desondanks geen virussen gehad. Ligt echt helemaal aan hoe verstandig je zelf met je computer om gaat.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:50