Wat een beleid!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dell_1

Wat een beleid!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 17:01

Ik ben student en woon in een leuke studio midden in de binnenstad van den bosch. Hartstikke leuk maar het heeft ook z'n nadelen. Namelijk parkeren is een groot probleem. De wachttijd voor een vergunning is slechts 3 jaar. Nu heb ik dus mijn auto op een grote parkeerplaats buiten de stad staan nabij een winkelcentrumpje en flat. Dit is vijf minuten fietsen en 20 min lopen. Maar ach met de fiets ben ik er zo en ik pak de auto zo niet voor nutteloze ritjes.
Ik fiets naar mijn werk en overal in de buurt voor mijn paard (10 km) pak ik dan de auto. Werkt al drie kwart jaar prima!

Echter zondag kwam ik terug van mijn werk is mijn fiets weg! Baalde als een stekker zo vlak voor kerst, en ik kon zo gauw geen nieuwe fiets regelen. Naar huis gelopen en direct aangifte gedaan etc. Nu van de week had ik mijn zadel nog thuis liggen en die wilde ik meenemen, maar 20 min met een zadel lopen is erg zwaar. Ik besloot de auto naar de laad en losplaats achter mijn huis te rijden. Ik ging thuis omkleden, snel iets eten en spullen mee en ja hoor had al gelijk een prent te pakken. 60 euro baalde als een stekker (dit ga ik netjes betalen en bezwaar aantekenen).

Vandaag de auto weer keurig op de parkeerplaats gezet en naar huis gelopen en ik kom dus langs de fietsenstalling waar ik mijn fiets voor de laatste keer had gezien. En ik zag aan een aantal fietsen kaartjes hangen dus ik kijk zo, zijn het van die kaartjes dat je fiets daar maar 30 min geparkeerd mag staan en anders zal worden verwijderd. Den Bosch heeft namelijk een wegsleep regeling voor fietsen op bepaalde plaatsen zoals bij het station dit ken ik en daar staan ook borden. Maar hier is in geen velden of wegen een bord te bekennen waar dit op staat en bovendien parkeer ik mijn fiets hier dus al een hele poos.

Nou ik bellen naar de garage waar die fietsen naartoe gaan en dan moet ik gewoon voordat ik mijn fiets meekrijg gewoon nog een bekeuring betalen! Boos! Het is toch van het zotte je mag niet met de auto maar ook niet met de fiets naar Den Bosch. Ik weiger absoluut om die bekeuring voor mijn fiets te betalen en ik ga hier zeker een klacht over indienen wat een beleid zeg!

Stoom komt ongeveer uit mijn oren zo kwaad ben ik Stoom uit je oren

joyce83

Re: Wat een beleid!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:04

Dat is idd balen. Had je je fiets dan gewoon aan huis staan?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:04

Waar woon je dan precies?
Ik heb die borden van 30 min bij het station wel zien staan.

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 17:07

Ik woon aan de hinthammestraat maar heb mijn auto op zuid sweelinckplein staan en daar ook mijn fiets in het rek gezet bij de super de boer, toen ik met de auto naar mijn werk ging omdat ik gelijk door moest naar mijn ouders

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:23

Ja, dan woon je dus écht in het centrum, dikke ellende daar!
Heb zelf in de Vughterstraat gewoond.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:47

Wat een ellende zeg. Mijn fiets is een keer weggehaald bij het station, no way dat je die zonder te betalen mee krijgt hoor.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:56

Ja dan woon je inderdaad midden in de stad. En dat stukje is best wel een eind om elke keer te lopen!!!
Kan je je fiets ook niet ergens anders neerzetten?