Ik fiets naar mijn werk en overal in de buurt voor mijn paard (10 km) pak ik dan de auto. Werkt al drie kwart jaar prima!
Echter zondag kwam ik terug van mijn werk is mijn fiets weg! Baalde als een stekker zo vlak voor kerst, en ik kon zo gauw geen nieuwe fiets regelen. Naar huis gelopen en direct aangifte gedaan etc. Nu van de week had ik mijn zadel nog thuis liggen en die wilde ik meenemen, maar 20 min met een zadel lopen is erg zwaar. Ik besloot de auto naar de laad en losplaats achter mijn huis te rijden. Ik ging thuis omkleden, snel iets eten en spullen mee en ja hoor had al gelijk een prent te pakken. 60 euro baalde als een stekker (dit ga ik netjes betalen en bezwaar aantekenen).
Vandaag de auto weer keurig op de parkeerplaats gezet en naar huis gelopen en ik kom dus langs de fietsenstalling waar ik mijn fiets voor de laatste keer had gezien. En ik zag aan een aantal fietsen kaartjes hangen dus ik kijk zo, zijn het van die kaartjes dat je fiets daar maar 30 min geparkeerd mag staan en anders zal worden verwijderd. Den Bosch heeft namelijk een wegsleep regeling voor fietsen op bepaalde plaatsen zoals bij het station dit ken ik en daar staan ook borden. Maar hier is in geen velden of wegen een bord te bekennen waar dit op staat en bovendien parkeer ik mijn fiets hier dus al een hele poos.
Nou ik bellen naar de garage waar die fietsen naartoe gaan en dan moet ik gewoon voordat ik mijn fiets meekrijg gewoon nog een bekeuring betalen!
Het is toch van het zotte je mag niet met de auto maar ook niet met de fiets naar Den Bosch. Ik weiger absoluut om die bekeuring voor mijn fiets te betalen en ik ga hier zeker een klacht over indienen wat een beleid zeg!Stoom komt ongeveer uit mijn oren zo kwaad ben ik