Je vreselijk voelen tijdens kerst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Je vreselijk voelen tijdens kerst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 13:59

Kennen jullie dat..dat vreselijke lege gevoel? Wij hebben hier nog geen kaarsje staan, niks doet je denken aan kerst maar dat akelige gevoel blijft..het gevoel van vroeger, zoals het hoorde te zijn..

Mijn moeder is 4 jaar geleden overleden en 1 van mijn beste vrienden 2 jaar geleden..hij was ook nog eens jarig op 24dec! Het vreselijke lege gevoel overvalt me iedere kerst weer Verdrietig

Elpharo

Re: Je vreselijk voelen tijdens kerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:07

Mag ik je vragen waarom niet een kaarsje, of juist wel wat versiering, maar gewoon sober. Je komt niet onder de kerst uit, wat je ook doet en hoort het er niet juist bij? Mijn moeder (63 jaar) is er ook dit jaar voor het eerst niet bij, is vorig jaar net na nieuwjaar opgenomen voor dementie...het is niet leuk allemaal, zeker niet als iemand ook nog eens jarig was, maar om nou helemaal niets meer met kerst te doen...of heb je zelf zowiezo niets met kerst? Ga op je gevoel af (naast dat lege...want dat blijft toch wel)

Ik wens je heel veel sterkte toe deze dagen in elk geval, het is niet makkelijk allemaal...ik ken je niet, maar toch een knuffel...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:07

Ik kan me goed voorstellen dat je je dan tijdens deze dagen rot voelt, je hebt tenslotte mensen verloren die erg belangrijk voor je waren. Met kerst merk je ineens hoe erg je ze mist.
Heel veel sterkte deze dagen!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 16:00

Kerstboom enzo hoeft van mij niet zo zeer! Vorig jaar hadden we wel een mini boompje..het heeft er ook wel mee te maken dat we na 2e kerstdag op wintersport gaan dat we er nu zo weinig aan doen hoor! Maar het gevoel van gezellig kerst is er bij mij niet meer..dat zelfde heb ik ook met oud&nieuw..voor iedereen is het een moment van yes een nieuw jaar en bij mij is het toch altijd weer het gevoel van weer een nieuw jaar zonder hen..

maar ik heb net even een stuk gewandeld met het paard en dat doet een mens goed Lachen

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 16:04

Ach gut Sterkte!
Misschien juist een kaarsje aansteken om toch op een warme manier aan hun te denken?