Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

KsVrPy schreef:Hier hebben ze ze overal.
Ik ga voor Bugles met smeerkaas.
zo ontzettend lekker!. Gelukkig kan ik dat hier in Emmen wel krijgen, de tomato is helaas minder makkelijk te vinden. Ik dacht er net aan om even lay's te mailen om te vragen of ze voor mij kunnen uitzoeken wat de dichtsbijzijnde verkoop punt is van deze chips.. maar je met ie gasten bellen.
Benfan schreef:Ow ja, ik neem altijd ie kaas die in de tube's zit, en dan de bugles chillizo ontzettend lekker!. Gelukkig kan ik dat hier in Emmen wel krijgen, de tomato is helaas minder makkelijk te vinden. Ik dacht er net aan om even lay's te mailen om te vragen of ze voor mij kunnen uitzoeken wat de dichtsbijzijnde verkoop punt is van deze chips.. maar je met ie gasten bellen.
KsVrPy schreef:Benfan schreef:Ow ja, ik neem altijd ie kaas die in de tube's zit, en dan de bugles chillizo ontzettend lekker!. Gelukkig kan ik dat hier in Emmen wel krijgen, de tomato is helaas minder makkelijk te vinden. Ik dacht er net aan om even lay's te mailen om te vragen of ze voor mij kunnen uitzoeken wat de dichtsbijzijnde verkoop punt is van deze chips.. maar je met ie gasten bellen.
Eindelijk! Iedereen verklaart me altijd voor gek.
Ik neem gewoon normale Bugles en smeerkaas uit zo'n doosje. Hmm.
Geen idee waar het nog te verkrijgen is, in ieder geval heb ik het hier al jaren niet meer in de schappen zien liggen. Zonde!
ik lust geen ketchup, maar die chips zijn echt heerlijk. Hier in België hebben ze ze overal, er ligt zelfs nog een zak in mijn snoepkast ...
Nu is het vooral de tijd van de gewone zoutchips. Hiervoor had ik een hele periode van Doritos naturel, die je eigenlijk met sausje moet eten. Ik vond die zo gewoon zonder saus echt superlekker.

Ze zijn geweldig!
Pinkey schreef:ik vind die dingen zo ontzettend smerig! terwijl ik toch gek ben op tomatenketchup...
zie ze regelmatig in de winkel btw.
mijn favoriet is lays Sensations Exotic Spices &Lime. Klinkt niet goed maar t is geweldig!!!
verder die lichtblauwe lays, maar die kan ik nergens meer vinden