Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MarcoBorsato schreef:En verder vind ik dat je nogal dramatisch overkomt. Een beetje pathetisch. Wat ook wel normaal is als je 15 bent. Maar dan nog. Als je dit over 5 jaar leest denk je 'Jezus, wat stelde ik me aan'.
TessxSchatje schreef:Ik sta eigenlijk best wel te kijken van je verhaal..
Maar ik zou het hem gewoon vragen, waarom hij voor haar kiest, als hij voor jou hele 'bijzondere' dingen voelt.. Succes er iig mee!
nicci88 schreef:MarcoBorsato schreef:En verder vind ik dat je nogal dramatisch overkomt. Een beetje pathetisch. Wat ook wel normaal is als je 15 bent. Maar dan nog. Als je dit over 5 jaar leest denk je 'Jezus, wat stelde ik me aan'.
hier ben ik het mee eens.
Je kent hem net en doet net alsof er weet ik wat gebeurd als je hem niet meer ziet
. Als het een echte vent was geweest had hij of jou met rust gelaten en echt voor zijn vriendin gekozen óf hij had het uitgemaakt en opnieuw met jou begonnen. 
MarcoBorsato schreef:En verder vind ik dat je nogal dramatisch overkomt. Een beetje pathetisch. Wat ook wel normaal is als je 15 bent. Maar dan nog. Als je dit over 5 jaar leest denk je 'Jezus, wat stelde ik me aan'.

MarcoBorsato schreef:Hij is agressief maar jij kunt hem handelen? ALARMBEL
- Hij gaat vreemd
- Hij is agressief
- Hij liegt
Gulpje schreef:Volgens mij is het belletje inderdaad gaan rinkelen
zap schreef:gelukkig maar![]()
Maar ook voor jezelf hoop ik? Iets met een jongen beginnen met een vriendin is gewoon not done!
Voor mij is deze vraag allang beantwoord
nicci88 schreef:Jeej!!!!
de kerstbelletjes hebben hun werk gedaan!!
Nee, maar ff serieus meid.
(ik weet uit ervaring dat je niet zomaar het licht ziet)
maar begin er niet aan.
voor je eigen veiligheid