Kleren ' lenen '

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieneke_

Kleren ' lenen '

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 22:04

Hohhh ik baal zo Stoom uit je oren

1,5 maand geleden heeft een vriendin een van mijn lievelingsblousjes geleend voor een avond..
Ze vroeg waneer ze hem terug zou komen brengen, ik zei; dat maakt niet zo uit! als het maar voor de kerst is, ( het was bedoelt als grapje aangezien kerst nog 1,5 maand verder was, maar ik had dat ding percé nodig dan! )

Daarna; ze had heel weinig tijd.. als we elkaar zagen dan gingen we even wat drinken in de stad of kwam zij bij mij..
Maar ik ga nooit vaak daarheen, omdat er altijd een hoop gedoe is met haar ouders, dus ik kom daar echt niet graag..
Als ik haar zag vroeg ik iedere keer of ze mijn blouse mee wilde nemen, maar iedere keer had ze weer een andere smoes.. maar ik zocht er verder niet zoveel achter..
Gister ook weer afgesproken.. weer gevraagd of ze mijn blouse die avond mee wou nemen, ze had hem natuurlijk wéér niet bij, want hij zat nog in de was..

Maar ze zou hem vanavond komen brengen als ze naar haar vriend ging!
Omdat ze wist dat ik die graag met kerst uiterlijk terugwilde ( wat ik ongeveer 40keer tegen haar heb gezegd )

Ik smste smiddags hoelaat ze zou komen want ik zou savonds weggaan..
Geen reactie,
Dus ik belde savonds een stuk of 10x.. nam niet op..
Belde ik naar haar thuisnummer, bleek dus dat ze bij haar vriend was.. ( die hier 10 minuten vanaf woont! )
Ik heb dr nu al zovaak gebelt en gesmst, maar ze reageerd gewoon niet!

Ik word er echt gestoord van!!
Ik moet noumaar een andere outfit zoeken omdat zij te lui is om dat blousje ooit mee te nemen?
Ik heb ookal vaak genoeg aangeboden dat ik hem zelf wel zou komen halen..

Ze verzint ieeedere keer weer een smoes waarom ze hem nuweer niet bij zich heeft..
Ik ben zo bang dat er iets met dat blousje is gebeurt ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Mensen die hier ook last van hebben gehad? of die mischien weten hoe ik dat ding ooit nog terug zal zien? Scheve mond

Nadine

Re: Kleren ' lenen '

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:08

Misschien durft ze hem niet terug te geven, zou er iets mee gebeurt zijn? Ik weet het ook niet, misschien gewoon afwachten. het is niet anders.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:11

ik denk dat ik naar haar huis was gegaan of die van haar vriend en gezegd van jah ik kom mijn blouse ophalen!

maargoed ik hoop voor je dat je hem snel terug krijgt!!

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:14

heb ik ook gehad of naja gehad nog steeds.
hele dure bjorn borg broek voor gym,
een vriendin waar ik niet super veel contact meer mee heb vroeg of ze die even mocht lenen omdat ze die van haar vergeten was. nou ik vond het best als ze hem maar terug gaf.
is nu ong 3 maand geleden en steeds als ik vraag of ze hem mee wil nemen is het : ja tuurlijk en dan vraag ik heb je hem bij je?: ohnee sorry vergeten
gaat steeds zo. had ze laatst die broek aan op school..
pff weet ook echt niet wat ik moet doen

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:20

Simpel he gewoon nooit meer wat uitlenen, ook geen problemen!
Ik zou het gewoon terug vragen en niet meer al te aardig doen, ze maken er dan alleen maar misbruik van.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:25

hetgene wat je hier zegt recht in haar gezicht zeggen. dat moet je doen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:29

idd wat Pinuts zegt

en verder geen kledij uitlenen.. doe ik ook niet.. als ze het zo graag willen kopen ze het maar zelf Bloos

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:57

orange1 schreef:
een vriendin waar ik niet super veel contact meer mee heb vroeg of ze die even mocht lenen omdat ze die van haar vergeten was. nou ik vond het best als ze hem maar terug gaf.
is nu ong 3 maand geleden en steeds als ik vraag of ze hem mee wil nemen is het : ja tuurlijk en dan vraag ik heb je hem bij je?: ohnee sorry vergeten

Dan had ik toch echt wel met haar mee naar huis gegaan, waar ze die broek onmiddelijk kon uitrekken..
Wassen zou ik dan zelf wel doen..
uitlenen is voor sommige mensen heel moeilijk, vooral het terug geef gedeelte..
Laat wel meteen zien hoe mensen in elkaar zitten, maar of dat het waard is.. Vork

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:59

orange1 schreef:

Wat denk je van "trek maar uit en teruggeven.." ?
Belachelijk zeg..

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:01

Hanneke84 schreef:
orange1 schreef:

Dan had ik toch echt wel met haar mee naar huis gegaan, waar ze die broek onmiddelijk kon uitrekken..
Wassen zou ik dan zelf wel doen..
uitlenen is voor sommige mensen heel moeilijk, vooral het terug geef gedeelte..
Laat wel meteen zien hoe mensen in elkaar zitten, maar of dat het waard is.. Vork

Of gewoon meteen die broek laten uittrekken op school (H)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:05

pinuts schreef:
hetgene wat je hier zegt recht in haar gezicht zeggen. dat moet je doen

Jeps Ja.

En verder geen kleren uitlenen... Snap niet waarvoor dat goed is...

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:06

orange1 schreef:

ik had ze hem terplekken uit laten doen niet goed schiks dan kwaad schiks

en ts ik zou naar haar huis gaan en als je weet wanneer ze thuis is en niet zonder de blouse weggaan

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:07

zo zeg.. daar zou ik idd pislink van worden. Zou dus echt zeggen; ga maar naar huis en trek maar uit. Ik ga wel mee met je. Das wel héél aso! Om gewoon andermans kleding te blijven dragen!!

@ TS; ik zou gewoon even langs haar huis gaan ook al is t bij de ouders niet fijn. Voor hetzelfde geld is er wel wat mee gebeurt, dan vergoed ze m maar!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:08

Dat heb ik ook een keer gehad met een paar gympen van me, ik had mooie gymschoenen voor gym maar het waren mijn buitenschoenen en we hadden binnengym. Iemand vroeg of ze ze mocht lenen. Ik zei; Oke best, neem ze maar mee naar huis dan kan je ze schoonmaken en tot we buiten gymen mag je ze lenen als je er voorzichtig mee doet.

Dus we gingen weer buiten gymen hoorden we in de les, dus ik naar haar toe. 'Mag ik mijn schoenen weer terug want we gaan weer buiten gymen'. Nee ze wou ze liever nog even houden, ik zei; 'Nee ik wil ze vanmiddag terug'. Maar ze had ze s'middags nog nodig zei ze, dat vond ik al heel raar want waarom zou ze ze s'middags aanmoeten in haar vrije tijd? Dus in de kleedkamer deed ze ze weer in haar tas en zegt ze; 'Ik geef ze zo terug'. Bij de kluisjes vroeg ik het weer, ze wou ze steeds niet geven dus ik dacht nou ik word nu helemaal gek, maar ik moest snel naar les. Toen was ik uit en stond ik bij het fietsenrek en kwam ze aanlopen, dus ik zei; 'Ik wil nú maar dan ook nú mijn schoenen terug'. Ze had ze in haar kluis zei ze. Dus ik zei; 'nou mooi, dan gaan we ze nu halen'. En toen begon ze te zeuren nee ik heb geen tijd dit dat, ik doordrammen en zei; 'ik wil gewoon nú mijn schoenen terug ophouden nu'. Toen heb ik haar tas gepakt en ze bleken gewoon in haar tas te zitten.

Het blijkt dus dat ze mijn schoenen die ik aan haar heb uitgeleend voor gým heeft aangehad naar de paarden gewoon mee in de modder heeft gebaggerd en alles. Bah, ik was écht heel boos op haar, dat vind ik echt niet normaal. Ze had het zo die middag weer gedaan, daarom had ze ze weer nodig.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:10

Nou ja zeg.. wat een stelletje aso's zeg daar! Sorry hoor maar mijn broek zakt er werkelijk waar van af....! EIgenlijk zou je een keer haar gymschoenen dan moeten 'lenen' en dan lekker in de bagger gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:12

ik zou echt gewoon daarheen gaan en je blouse terughalen..

bedoel ik ben ook erg vergeetachtig hoor Bloos ik leen dus ook nooit meer dingen van mensen want ik vergat het ook aaaltijd Nagelbijten / Gniffelen maar ik nam wel netjes de telefoon op iig Clown

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:12

Ja in een keer zegt ze; Maar ik wou vanmiddag nog naar de paarden. Ik stond midden in de gymzaal echt zo van Wow!
Ben je hélémaal gek geworden, ik heb ook goed gezegd; Ben je wel helemaal goed? Ik leen die schoenen aan jouw voor gym, hoe kom je erbij om die naar de paarden aan te doen?

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:14

Hebben die mensen dan nooit geleerd dat als je iets leent dat je het ( gewassen of schoon) moet terug geven? Sjonge al had ik een gulden van iemand geleend dan kwam die nog de volgende dag terug. Je voelt jezelf toch ook heel banketstaaf als je iets hebt geleend, dat spookt dan toch door je hoofd? Is ws. iets wat ik echt nooit zal begrijpen.. En dan helemaal niet als je het nog misbruikt ook en het voor andere dingen gaat gebruiken.. Koop het dan over of koop zelf iets Gestoord

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:15

Maar pistasche... waarom leen je aan iemand schoenen uit voor de gym... Als dit 1 keer gebeurt ok... Iedereen kan schoenen vergeten... Maar gewoon een hele tijd laten houden... Goh dat ze eens zelf voor hun spullen zorgen Lachen.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:17

lindake schreef:
Maar pistasche... waarom leen je aan iemand schoenen uit voor de gym... Als dit 1 keer gebeurt ok... Iedereen kan schoenen vergeten... Maar gewoon een hele tijd laten houden... Goh dat ze eens zelf voor hun spullen zorgen Lachen.

Klopt, maar we hadden niet zolang meer binnen gym en ik dacht diegene wel te kunnen vertrouwen. Maar ik heb er inderdaad meteen weer van geleerd, iedereen moet in het vervolg maar voor zijn/haar eigen spullen zorgen Ja

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:21

Mooi zo Ja.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:26

Toch sneu dat jij er iets van moet leren..
En dat is niets delen wat de mensen kunnen het niet..
Jammer maar waar..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 09:47

snap niet dat mensen zo kunnen zijn, zou me echt dood schamen en gelijk die blouse gaan halen Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 10:49

alja schreef:
snap niet dat mensen zo kunnen zijn, zou me echt dood schamen en gelijk die blouse gaan halen Lachen

Idd, ik begrijp mensen ook niet hoor,
als ik hier lees hoe er met andermans spullen wordt omgegeaan

Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen!

IkbenLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 10:54

Naar dat huis gaan en niet weggaan zonder dat je je blouse hebt Lachen