1,5 maand geleden heeft een vriendin een van mijn lievelingsblousjes geleend voor een avond..
Ze vroeg waneer ze hem terug zou komen brengen, ik zei; dat maakt niet zo uit! als het maar voor de kerst is, ( het was bedoelt als grapje aangezien kerst nog 1,5 maand verder was, maar ik had dat ding percé nodig dan! )
Daarna; ze had heel weinig tijd.. als we elkaar zagen dan gingen we even wat drinken in de stad of kwam zij bij mij..
Maar ik ga nooit vaak daarheen, omdat er altijd een hoop gedoe is met haar ouders, dus ik kom daar echt niet graag..
Als ik haar zag vroeg ik iedere keer of ze mijn blouse mee wilde nemen, maar iedere keer had ze weer een andere smoes.. maar ik zocht er verder niet zoveel achter..
Gister ook weer afgesproken.. weer gevraagd of ze mijn blouse die avond mee wou nemen, ze had hem natuurlijk wéér niet bij, want hij zat nog in de was..
Maar ze zou hem vanavond komen brengen als ze naar haar vriend ging!
Omdat ze wist dat ik die graag met kerst uiterlijk terugwilde ( wat ik ongeveer 40keer tegen haar heb gezegd )
Ik smste smiddags hoelaat ze zou komen want ik zou savonds weggaan..
Geen reactie,
Dus ik belde savonds een stuk of 10x.. nam niet op..
Belde ik naar haar thuisnummer, bleek dus dat ze bij haar vriend was.. ( die hier 10 minuten vanaf woont! )
Ik heb dr nu al zovaak gebelt en gesmst, maar ze reageerd gewoon niet!
Ik word er echt gestoord van!!
Ik moet noumaar een andere outfit zoeken omdat zij te lui is om dat blousje ooit mee te nemen?
Ik heb ookal vaak genoeg aangeboden dat ik hem zelf wel zou komen halen..
Ze verzint ieeedere keer weer een smoes waarom ze hem nuweer niet bij zich heeft..
Ik ben zo bang dat er iets met dat blousje is gebeurt ofzo
Mensen die hier ook last van hebben gehad? of die mischien weten hoe ik dat ding ooit nog terug zal zien?
.
.