Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ragdollcat schreef:OOOh wat een leuke ex is dat zeg, almaar vreemdgaan, en liegen ook, dat is een stuk vuil, wees blij dat je van hem af bent.
Ik zou hem gewoon vergeten, wees blij dat je van hem af bent, zo moet je denken, er zijn veeeeel leukere en lievere mannen.
Ragdollcat schreef:OOOh wat een leuke ex is dat zeg, almaar vreemdgaan, en liegen ook, dat is een stuk vuil, wees blij dat je van hem af bent.
Ik zou hem gewoon vergeten, wees blij dat je van hem af bent, zo moet je denken, er zijn veeeeel leukere en lievere mannen.

valine schreef:Nee,ik heb het niet uitgemaakt omdat mijn gevoel voor hem weg was. Ik heb het uitgemaakt omdat het zo niet langer kon,ik ging er helemaal aan onderdoor.
Het is vooral dat ik zoveel vragen heb aan hem van,waarom heb je me dit aangedaan,heb ik zo weinig voor je betekend in die jaren?
Ik weet ook wel dat ik nooit een eerlijk andwoord van hem zal krijgen,maar toch...
Waar die pijn vandaan komt weet ik niet (tja het gemis) maar hij heeft me zoveel pijn gedaan,vreemd gaan,liegen,echt gemene dingen tegen me zeggen,slaan... noem maar op.
Als een vriendin van mij zo'n relatie had gehad,had ik ook niet kunnen begrijpen waarom ze zoveel verdriet om zo'n man had kunnen hebben,maar nu ben ik het zelf en begrijp ik het ook niet.![]()
Ondertussen gaat het aardig mijn leven beeinvloeden,ik slaap slecht omdat ik over hem blijf dromen,ik kan aan niks anders denken als ik thuis ben (telkens komen er nieuwe vragen...)
Ik ben een week geleden bij een psygoloog geweest hiervoor en die vertelde me dat ik mijn vragen en verdriet op moest schrijven en aan hem moest voorlezen en "eisen"dat ik recht heb op een andwoord op mijn vragen.
Nu weet ik zelf niet of dat wel zo'n goed idee is,omdat ie altijd liegt en ook dan wel zal liegen of weer eens kwaad wegloopt.
Volgens hem is het zo: Jij wou geen relatie meer met mij,dus ga nu niet lopen zeuren over wat er allemaal is gebeurd.
Daar heeft ie misschien wel gelijk in,maar ik zit met zoveel vragen.... zucht