Meer mensen met Fortisbank pinpas problemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Meer mensen met Fortisbank pinpas problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 13:54

Ik heb in een half jaar tijd al 3 pasjes gehad.
De eerste keer stond ik in mijn eentje in de V&D en kon dus niet betalen. Naar de automaat, daar deed hij het ook niet.
Nieuwe pas gekregen, niemand vertelde mij dat ik de oude in moest leveren.

Tweede keer stond in bij de benzinepomp 's morgens vroeg. Weer een klein bedrag moest ik vriendlief optrommelen om te komen betalen. Vrouw bij de pomp had die zaterdag ook al hetzelfde meegemaakt met een Fortispas. Weer een nieuwe pas. Dit keer vertelde ze mij dat ik de oude voor 2009 in moest leveren anders zou ik moeten betalen.
Nou dat doe ik dus mooi niet sta elke keer voor joker en kost me veel tijd heb de eerste al doorgeknipt en weggegooid. Als ik weer een kapotte pas zou hebben zouden ze hem opsturen. Man voor mij in de rij bij de bank kwam ook met een kapotte Fortispas.

Derde keer was dus vandaag bij de supermarkt weer hetzelfde liedje.
Je begrijpt denk ik wel dat ik het nu dus spuugzat ben.

Vraag me dus af of er meer mensen zijn die dit hebben.

XFiemoX

Re: Meer mensen met Fortisbank pinpas problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:52

Ja het schijnt een degelijk probleem bij de Fortis te zijn want ik heb het ook gehad, daar sta je dan in de supermarkt. Voor heule week boodschappen te doen, en wat er nog het ergste was ik had zo goed als alles van mijn oude rekening (giro) gehaald en naar mn nieuwe rekening (fortis) overgemaakt.

Naja daar stond ik dus he en niet 1x nee ´t was me gelijk 2x overkomen Verdrietig

Maar bij de fortis zeiden ze me van dat er bij hun degelijk een probleem is met de pasjes en ze dit ook echt proberen op te lossen. Alleen weten ze zelf nog niet echt precies wat het probleem nou werkelijk is.

Ik kon wel in een automaat van de fortis mijn saldo checken maar verder kon ie niet. Je pas schijnt dan nog ergens geblokkeerd te staan (ze vertelden me ook van als je hem voor 1e x gebruikt eerst door een fortis automaat halen om hem te deblokkeren)...

Maar nu heb ik al ff een nieuwe pas en deze doet het nu prima geen gedonder meer gelukkig. Knipoog