Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Voor mijn vriend had ik een Nike pet, en een kort broekje en tshirt van Adidas gekocht toen
)? 

Blondie_ schreef:Thanks, maar luchtje en kleding heeft ie laatst zelf al gekocht heel veel, en boeken leest hij niet.
Boxer heb ik laatst toevallig gekocht, schoenen die hij leuk vind zijn boven de 50 euro. een ring dat is wel een goed idee misschien.
Aantal van zijn interesses; films, autos, computers eigenlijk hetzelfde als de meeste anderen jongens
hij is 21
ben inderdaad lekker optijd, zoals altijd

Die zijn redelijk standaard, maar je kan er vaak wel iets in laten zetten
Vaak heeft de juwelier gewoon een doos met van die ringen en dan kan je uitzoeken welke je wilt en als er niks tussenzit kijk je gewoon verder. 
)
Kirstenn schreef:Bij de expo hebben ze altijd leuke dingen! Voor jullie samen desnoods. Bijvoorbeeld een doosje in de vorm van een hartje met allemaal papiertjes drin met verschillende standjes (je hebt ook andere met massage, spelletjes enzo) of een sleutelhanger met jullie letters ofzo.
Of je kan ook een fotolijstje geven met een foto van jou/jullie erin
Gooi jij jezelf in een sexy setje onder het mom vanavond ben ik helemaal van jou met een strikje er om en dan moet het helemaal goed komen 

TeeGee schreef:Hier hebben we een centraal topic voor: [LZP] [CENTRAAL] Het Cadeau topic
Maar misschien een riem? Spelletje voor DS bijvoorbeeld?