Dit filmpje kwam ik tegen op youtube.. Ik schrok er eigenlijk wel een beetje van.. jesus wat trekt ze aan m..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ze had misschien kunnen zoeken, maar goed dat heeft ze niet gedaan, geeft verder ook niet.

xDramaQueen schreef:Gaaaaan we weeer![]()
* pakt popcorn*
xDramaQueen schreef:Gaaaaan we weeer![]()
* pakt popcorn*
Marijee schreef:xDramaQueen schreef:Gaaaaan we weeer![]()
* pakt popcorn*
![]()
Tja, ik heb hem nog nooit gezien, maar anky is waarschijnlijk niet voor niets zo hoog gekomen.
GreenRider schreef:zie je dat het paard zijn hoofd bijna op zijn borst heeft?
Btw wie is dat op je avatar?
Trek niet gelijk een conclusie?
En zeg ik dat een idioot dat verzonnen heeft? Tenzij je mij er mee bedoelt?
....... Ik zeg alleen dat er nog véél meer mensen zijn die dit velen malen erger doen en ik dit geen 'trekken' vind, en dat waarschijnlijk wel weet wát ze doet en dat wij de achterliggende gedachten hier achter niet weten en we dus moeilijk conclusies kunnen trekken! Dus.....
Enne.. over dat laatste.. je wilt niet weten wat voor ergere dingen op deze wereld gebeuren! Daarmee valt dat natuurlijk niet goed te praten, dat weet ik ook wel! Maar als je je dan zo druk maakt over dat soort dingen, kijk dan liever naar ernstigere dingen. [ brood magere paarden waar niet naar om gekeken word bijv? ]
Heb op dit forum een persoon gezien wiens stang veeeeeel verder door sloeg, maar toen ik daar een opmerking op maakte, kreeg ik half bokt over me heen... Deze stang slaat niet door, en toch zoveel commentaar...
Waarom zien mensen paarden altijd als hulpeloze wezentjes, die knollen zijn 600kg, krijgen genoeg voer om een hele stal cavalerie paarden te voorzien en zijn zòdanig getraind dat ze heuse bodybuilders zijn met het uithoudingsvermogen van een hardloper. En ze hebben het karakter van Italiaanse vrouw.pharagirlke schreef:Voor zo hard te trekken vind ik de slang anders niet ver doorslaanHeb op dit forum een persoon gezien wiens stang veeeeeel verder door sloeg, maar toen ik daar een opmerking op maakte, kreeg ik half bokt over me heen... Deze stang slaat niet door, en toch zoveel commentaar...
Paarden kan je niet in zo'n houding dwingen.Waarom zien mensen paarden altijd als hulpeloze wezentjes, die knollen zijn 600kg, krijgen genoeg voer om een hele stal cavalerie paarden te voorzien en zijn zòdanig getraind dat ze heuse bodybuilders zijn met het uithoudingsvermogen van een hardloper. En ze hebben het karakter van Italiaanse vrouw.
Wat doet jullie dan denken, dat dit paard niet de vloer zou kunnen aanvegen met Anky als ze zo hard trok?