Promotieproducten: wanneer kijk jij WEL?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flor

Promotieproducten: wanneer kijk jij WEL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:11

Flyers in de hand, flyers op de post, flyers in je postvakje op school of op werk, posters op prikborden, fietsflyers, zadelhoesjes, enorme bushokjesposters, brieven, advertenties in tijdschriften.... We worden allemaal bekogeld met de nodige (visuele) reclame. Een groot deel daarvan gooien we (ik) weg, bijna zonder ze een blik waardig te keuren.... dus daarom nu de vraag: wanneer kijk je eigenlijk wel? Welke manier van reclamemaken zou jouw interesse wekken?

Mars

Re: Promotieproducten: wanneer kijk jij WEL?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:59

Flyers gooi ik inderdaad meteen weg zonder te kijken wat erop staat, zonde van aldat papier eigenlijk...
Wat wel mijn aandacht zou trekken... tja ik denk eigenlijk iets dat anders is dan anders.. origineel en misschien iets nuttigs dat je kunt gebruiken zoals pennen enzo.
Ik zou het eigenlijk niet goed weten verder, ik kijk eigenlijk nooit naar reclame verder.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:50

Kijk er nooit naar... Heel de dag door word je gespamd met reclame, als ik informatie over een product wil hebben zoek ik het zelf wel op Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:55

Ik doe zelf wel altijd even mijn oog er over om te kijken of het interessant is.
Hier op de zaak hang ik in elke cabine altijd een papier op de deur als we een actie of aanbieding hebben.
Heel veel kijken er niet naar. Dan is de actie 2 weken afgelopen (en de papiertjes ook al weg) en dan komt de vraag wanneer heb je een actie, ja die is net geweest heeft overal aangeplakt gehangen. En dan is de reactie ja daar kijk ik nooit naar, ja dan is het helaas pinda kaas.