Deze persoon is een zoetekauw
Ik heb dus geen idee wat ik nou als toetje zou kunnen maken. Het moet iets zoet zijn.
Iemand een goed idee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
twinducklin schreef:Diabeet wil niet zeggen dat hij/zij geen suiker mag per definitie. Weet je wat de gewoonte van eten is van deze persoon? Is hij/zij insuline afhankelijk of tablet afhankenlijk? De gewoonte van de persoon maakt wat hij mag/kan eten want daar is hij/zij op ingesteld.
Citaat:Kreeg op een verjaardag een flink stuk zoete taart. En die taart is hem zijn dood geworden.
Sorry.. schoot echt in de lach, maar 't staat er zo grappig
Scum schreef:twinducklin schreef:Diabeet wil niet zeggen dat hij/zij geen suiker mag per definitie. Weet je wat de gewoonte van eten is van deze persoon? Is hij/zij insuline afhankelijk of tablet afhankenlijk? De gewoonte van de persoon maakt wat hij mag/kan eten want daar is hij/zij op ingesteld.
Deze persoon spuit niet. Tabletten dat weet ik eigenlijk niet. Maar ze moet een suikervrij dieet volgen (ik weet er niet heel veel vanaf maar dat is wat ze me gezegd heeft).

LaFunkyJazz schreef:druivensuiker, dat is weer wat anders toch?
Scum schreef:Heeft iemand van jullie wel eens suikervrij ijs gehad dan
Ik vraag me af of het wel lekker is.

MarjonTampon schreef:De broer van mij oma (als ik het goed heb) had ook diabetes. Ging er niet zo nauwkeurig mee om. Kreeg op een verjaardag een flink stuk zoete taart. En die taart is hem zijn dood geworden.