Mijn vriend en ik zijn net terug van een weekend kerstshoppen in London.
Mijn vader had afgelopen donderdag namelijk een weekend kerstshoppen + een exclusief concert van kane gewonnen + 200,- zakgeld!
Vrijdag middag zijn we weggegaan met de Stenaline(boot), daarna nog met de bus om vervolgens in het hotel in te checken.
Het hotel was erg mooi en aangezien we laat aankwamen konden we direct naar bed.
De volgende dag(zaterdag) zijn we wezen shoppen we zijn onder andere door oxfordstreet en bakerstreet gelopen.
Hier hebben we nog een aantal leuke spullen kunnen vinden.
Die avond moesten we om 18:00 verzamelen bij het hotel om naar Kane te gaan.
Daar aangekomen gingen we eerst allemaal pizza eten, er was meer dan genoeg voor iedereen.
Om half 9 (lokale tijd) konden we naar de zaal waar t optreden zou zijn, deze zaal was echt heel klein maar iedereen had wel de ruimte om te staan.
Ik ben geen echte kane fan maar vond het optreden wel super goed.
We stonden zo dichtbij dat dat we ze in principe zonder ook maar naar voren te stappen aan konden raken.
Daarna eenmaal aangekomen bij het hotel lag er in de kamer nog een briefje met een tekst en handtekening van Dinand Woesthoff (zanger van Kane) en de dvd van Kane live in de kuip.
Zondag hebben we de toeristische route genomen en zijn we met de metro naar Buckingham palace geweest, waar op dat moment ook de wissel van de wacht was en dat is daar echt een hele happening.
Daarna nog naar Tower bridge en Harrods.
Harrods is een van de grootste warenhuizen en de spullen zijn daar ook allemaal onwijs duur.
Daar kun je gewoon een dag voor uittrekken in principe als je daarbinnen echt alles wil zien.
Vervolgens gingen we weer opweg naar huis, we moesten wel nog 40 min. wachten met vertrekken omdat er twee te laat waren maar we hadden de boot in ieder geval niet gemist
.Op de boot aangekomen kon je ook gelijk naar bed en toen we wakker werden waren we eigenlijk al in Hoek van Holland.
Ik vond het echt een super weekend en zo t zo weer doen (mocht ik t weer winnen
)Ik moet zeggen dat de manieren van de Engelsen ook veel beter zijn, niemand duwt tegen je aan als het druk is, mochten ze tegen je aanstoten dan bieden ze gelijk hun excuus aan, als ze zien dat je hulp nodig hebt komen ze gelijk naar je toe en achter de kassa lijkt het daadwerkelijk of de mensen het echt naar hun zin hebben.

Foto's volgen van de week...
ik heb ook voor mijn mamsie gebeld omdat die onwijs kane fan is, maar helaas.