Hulp gezocht bij het kiezen van een fototoestel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Hulp gezocht bij het kiezen van een fototoestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 21:07

Hoi,

ik heb al gezien dat er een topic is dat wat voorbeeldfoto's bevat van fototoestellen en ook met voorbeeldjes van foto's, maar ik kan maar géén keuze maken.

Ik heb mijn oog laten vallen op de Panasonic DMC-FZ28 maar volgens een kennis trekt de lens op niets, terwijl mijn collega deze net zo aanprijst!

Wat verwacht ik van een fototoestel:

- leuke foto's bij de paarden, goed weer, slecht weer, bij zonsondergang of schemering
- leuke foto's binnenshuis
- niet per sé leuke snufjes
- beetje handig om mee te nemen!

Wil dus graag vooral goede foto's buiten willen nemen, de meesten kunnen dit naar het schijnt wel, maar wat is goed binnen EN buiten?

Wat is het budget? Een €400.00.

Wie weet me verder te helpen? Wat vind jij voor en nadelen van bepaalde toestellen en wat raden jullie mij zeker af?

capopjekop

Re: Hulp gezocht bij het kiezen van een fototoestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:07

Kijk eens in het centrale welke camera moet ik kopen topic in crea bea.

Edit: Link: [CB] [INFO] Welke camera moet ik kopen? Das hetzelfde topic als je noemde, maar daar kun je dus deze vragen stellen Lachen

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:28

De Panasonic DMC FX33 voldoet aan al je eisen. Vind het zelf een super camera. :)

grosdiesel

Re: Hulp gezocht bij het kiezen van een fototoestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:00

www.kieskeurig.nl is een handige site om te vergelijken en te kijken wat ze kunnen. Ook zitten er bij de meeste apparaten een review van een andere bezitter van het apparaat.