Streken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rody01

Streken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 19:49

Wat voor streken heb jij eens uit gehaald bij iemand, iemand bij jou of natuurlijk twee anderen bij elkaar?

Mijn neefje van 8/9(?) die pakte vandaag steeds chocolaatjes van mijn nichtje van 11, en toen hadden mijn nichtjes twee chocolaatjes gepakt, en hadden ze er chilisaus tussen gedaan. En aan mijn neefje gegeven.
En toen at ie dat ook nog op. Zoo zielig Ach gut

ItsMe2

Re: Streken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:50

Ik zelf heb het niet gedaan, maar een nicht van mij was eens zo boos op haar broer ( mijn neef dus) dat ze zijn tandenborstel heeft gepakt, en die toen door de wc heeft gehaald, en zo heeft terug gezet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:57

Die eerste vind ik wel een goed lesje eerlijk gezegd Huilen van het lachen

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:09

Ell_en schreef:
Ik zelf heb het niet gedaan, maar een nicht van mij was eens zo boos op haar broer ( mijn neef dus) dat ze zijn tandenborstel heeft gepakt, en die toen door de wc heeft gehaald, en zo heeft terug gezet.

Lips are sealed die is echt te erg..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:17

Danielle005 schreef:
Ell_en schreef:

Lips are sealed die is echt te erg..

Jakkes!

Had een keer wat slagroom op mijn vla, ik rook er aan en trok een gezicht. Zij toen tegen mn vader:
'die slagroom ruikt vies zeg, volgens mij is ie zuur!'

Dus ik til het bakje op, mn vader ruiken... tja toen had ie een gezicht vol slagroom Tong uitsteken Vingers aflikken

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:24

Een blokje waterverf in de douchekop draaien, geeft ook een leuk effect.
Of, op 1 april, alle (maar dan ook echt alle) klokken in huis, auto, mobiel enz een uur vooruit zetten, komt diegene een uur te vroeg op werk / school.
Mijn vriend wilden een lekker gekookt eitje mee naar het werk, heb ik vervangen door een rauw, gaf nogal een bende toen ie het op tafel kapot wilde "tikken".

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:44

Ell_en schreef:

Dat heb ik ook wel eens gedaan bij mijn ex Haha! ... (had ie maar niet vreemd moeten gaan)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:41

Oh zoveel. Vork

Had een gemeen exvriendje, dus ik heb een nep msn aangemaakt met een foto van een knap meisje etc.
Haha en toen heb ik een afspraakje gemaakt om naar de bios te gaan, heb de gsm van m'n moeder gebruikt om te smsen.
En toen was hij doodleuk naar de bios gegaan, maar dat meisje was er natuurlijk niet HAHA. *LOL*
Hij was wel boos toen die erachter kwam maar ach. Haha!

Heb ook wel eens mensen op Marktplaats gezet met "gratis kittens af te halen" of "gratis pony", werden ze lekker heel de dag platgebelt. Tong uitsteken

Of jongens bellen "kom je langs" en dan na een kwartier zeggen als ze onderweg zijn..sorry moet opeens weg. Vork

Zijn vast nog wel meer dingen!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:44

eponine schreef:
Een blokje waterverf in de douchekop draaien, geeft ook een leuk effect.

*noteert deze* *LOL* Dat wordt gillen, ik heb al een slachtoffer in gedachten Haha! ROFL

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:51

Ik zou persoonlijk uit mijn dak gaan als iemand waterverf in mijn douche draait. Dat zijn enorm dure spullen en zou het zeker niet grappig vinden...

Maar zo te lezen ben ik oud ofzo want ik vind de meeste grapjes hier nogal misselijk. Bijv. advertenties op MP zetten, of borstel door de wc...
Foute exvriendjes terugpakken vind ik wel grappig Lachen

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:35

Ach, het is mijn eigen douchekop Knipoog Ik vraag me alleen wel af of het prettig is om (water)verf in je ogen te krijgen.... *blaast geintje maar weer af* Scheve mond Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:38

Elles schreef:
Ach, het is mijn eigen douchekop Knipoog Ik vraag me alleen wel af of het prettig is om (water)verf in je ogen te krijgen.... *blaast geintje maar weer af* Scheve mond Knipoog

Als je doucht, doe je toch niet eerst je ogen, Huilen van het lachen

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:42

idd en je voelt toch eerst of het water warm is? of hebben wij een slome verwarmingsketel? Huilen van het lachen

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:43

Wij waren een keer op vakantie in Denemarken en mijn nicht tikte altijd een eitje kapot op dr hoofd.
Mn broertje was nog klein en die wou ze de fles geven toen had mijn pa gezegd moet je eerst je handen wassen, alleen wel in de badkamer...
Terwijl mn nicht naar de badkamer liep had mijn pa het gekookte eitje verwisseld met een rau ei.
Toen ze de fles aan mn broertje had gegeven zijn mn pa hoe doe je dat ook alweer met je eitje tegen je hoofd ofzo?
Dus mn nicht doodleuk tok tegen dr hoofd dus dr hele hoofd onder die vieze drap....

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:30

Ik heb een keer een heel vies drankje gemaakt bij me broer hij is daar 3 dagen ziek van geweest Tong uitsteken

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:39

vriendin van mij heeft een x een paaseitje heel netjes uitgepakt. een gevulde netjes uitelkaar gehaald, vulling eruit gehaald en gevuld met moster. op de een of andere manier heeft ze hem weer aanelkaar geplakt en paaseitje weer in het papiertje gedaan en uitgedeeld aan de familie en zelf een normale gegeten... Lachen *kots*

ik heb van mijn collega een x de draadloze toetsenbord verwisseld met de mijne. zij begon te typen en ik heb er een hele andere tekst van gemaakt. erg grappig en voor haar vooral frustrerend omdat ik net deed of ik met een klant aan de tel was waar ik gegevens van in moest typen aan de tel