Motorrijles, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Motorrijles, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 18:06

Mijn vriend heeft ongeveer 2 weken geleden zijn motorrijbewijs gehaald en sinds ik een poos geleden bij een vriendin achterop de motor heb gezeten, is het bij mij ook gaan kriebelen... Gister heb ik mijn verjaardag gevierd en ik heb van een paar goede vrienden mijn eerste 2 motorrijlessen gekregen. Helemaal super natuurlijk, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig, want nu kom ik er niet meer onderuit, haha. (ik ben met afrijden heel zenuwachtig, waardoor ik met mijn autorijbewijs 4x examen heb moeten doen, oke, 1x ben ik zwaar genaaid, maar de andere 2x maakte ik slordige kleine zenuw foutjes, zoals auto af laten slaan terwijl dat met lessen nooit is gebeurd). Nu ben ik natuurlijk wel weer een paar jaar verder en goed op mijn gemak in het verkeer, maar het hele les gedoe begint dus weer overnieuw! Wat is jullie ervaring met motorrijden en motorrijlessen? Ik ben erg nieuwsgierig!

Marrke

Re: Motorrijles, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:42

Motorrijlessen ed, heb ik geen ervaring mee omdat ik daar nog te jong voor ben. Maar zelf motorrijden is echt geweldig en kan ik je zeker aanraden! Achter op zitten is leuk, maar zelf rijden is zeker 100 x leuker! Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:21

Ik heb al een tijd geen rijles meer, het rijbewijs is nl binnen, maar ervaring met lessen is erg goed. Ik had mijn motor al voor ik ging lessen en kon al wat optrekken, schakelen enzo voor ik begon dus dat scheelde wel.
Ik heb bij een rijschool gereden die alleen maar priveles gaf, dat kan ik alleen maar aanraden, met twee of zelfs 3 in een les lijkt mij dus helemaal niks. Mijn rijschool was dan wel iets duurder, maar dat had ik er wel voor over.

Verder gewoon lekker genieten, luisteren naar je instructeur en alles op je af laten komen. Komt echt wel goed Knipoog

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 21:49

Ben idd erg benieuwd hoe het gaat! Aangezien mijn vriend met veel plezier bij een rijschool hier om de hoek heeft gereden (en zijn broer ook), wil ik daar ook gaan lessen. Gewone lessen kosten in de 40 euro voor 1,5 uur les en privelessen in de 50 euro, misschien dat prive idd ook wel lekker is, pik je het waarschijnlijk nog wat sneller op en ben je waarschijnlijk ook eerder klaar om te gaan afrijden! Eerst maar eens een proefles nemen en kijken wat ze te zeggen hebben, misschien ben ik wel een natuurtalent, haha Knipoog