Dag bokkers,
Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat vele verstuurde mails van mijn bedrijf niet aankwamen.
En daarbij gaat het om groot deel van hotmail, live, gmail en home adressen. (met name hotmail)
Deze mails zijn verstuurd met bedrijfsmail via global webhosting.
Daardat ik erachter kwam dat helft van facturen maar niet betaald waren ging ik op onderzoek uit.
Nou ontvangen mijn klanten dus de e-mails niet.
En krijg ook geen mail terug van dat mail niet is aangekomen (eerder wel zo).
Dus naar lang uittesten werkt e-mail naar vele mail adressen niet.
En via mijn @home mail adres heb ik alles ook verstuurd en komt wel aan.
Wat kan ik hiertegen doen? Website provider kan ik morgen pas contact mee opnemen.
Maar weet iemand een oplossing hiervoor? Of heeft het ook meegemaakt bij global webhosting?
Want dit mocht eigenlijk niet gebeuren. Kost ten eerste flink wat geld, en wat zullen de klanten wel niet denken???
Hopelijk weten jullie iets! Alvast bedankt!