Vanaf januari betalen voor hyves???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Vanaf januari betalen voor hyves???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 16:37

Hoi,

Ik krijg via hyves steeds mailtjes van anderen dat je per 1 januari moet betelane voor hyves. 20 euro per kwartaal stond erbij. Heb deze mailtjes nu meerdere keren gehad, maar ik kan er verder niets over terug vinden.

Weet iemand of je nou voor hyves moet gaan betalen?

ItsMe2

Re: Vanaf januari betalen voor hyves???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:38

Nee, dit is gewoon Spam!!
Hyves blijft gratis Knipoog Knipoog

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:38

Ik krijg ze ook..
Ik weet niet of ik het moet geloven.. Heb ook al heel vaak mailtjes gehad dat hotmail niet meer gratis zal zijn enzo..

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:39

Citaat van de voorpagina van hyves;

Hyven altijd gratis

8 dec, 14:48, 74120 x bekeken
We hebben veel bezorgde emails en krabbels ontvangen over het gerucht dat Hyven binnenkort niet meer gratis zou zijn.
Dat is natuurlijk niet waar, Hyven blijft altijd gratis.
Dus maak je geen zorgen, je kunt ook in 2009 nog gewoon een rondje betalen voor je vrienden, hoeveel je ook Hyved.

Oh ja, eigenlijk kun je wel stellen dat alle geruchten die per groepsbericht worden rondgestuurd nep zijn.
Dat geldt dus ook voor berichten over dat de Buddypoke app een virus op je pc zou zetten!
Stuur deze berichten niet door, het zorgt naast paniek om niets voor veel irritatie.
Dan weet je dat voor de volgende keer. Knipoog
Laatst bijgewerkt door _WenDy op 20-12-08 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky

Volgens mij blijft het gewoon gratis hoor Lachen .
Aangezien ik al jaren mailtjes krijg dat je voor msn moest betalen,
en daar niks van waar is Knipoog .

_Charlotte

Onzin, erg irritant die berichtjes.

Nibbit

Is spam!
Je moet zulke dingen alleen geloven als je ze van Hyves zelf krijgt Knipoog

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:44

er staat op de hoofdpagina een berichtje van de beheerders dat het spam is.. stond er iig..

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 16:52

Oke daar had ik overheen gelezen. Ik werd gek van die mailtjes en vond het al zo raar Tong uitsteken

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:52

Lijkt me nu wel duidelijk, blijft gewoon gratis!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:53

idd spam, hyves is en blijft gratis mits je geen goldmember bent Lachen

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:53

Ik krijg ze ook, maar er is dus niks van waar.

Inderdaad, ik heb ze ook wel van hotmail en msn gekregen.
Nou ik doe het nog steeds allemaal gratis! Haha!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:00

Nou, de beheerder van Hyves heeft al een tijd geleden op de hoofdpagina gezet dat Hyves voor áltijd gratis bleef.
Dus don't worry. Knipoog

mickey1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:07

dit is een hoax

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:09

Vervelend altijd die nep berichten idd van hotmail en msn gaan ze ook weleens rond. Dat je voortaan voor hotmail moet betalen of dat je het bericht naar 15 mensen door moet sturen omdat je account anders verwijderd zou worden...
Onzin allemaal, ik gooi dit soort mailtjes ook meestal meteen maar weg.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:26

Heel irritant idd..Ik let er helemaal niet op. Ik krijg jammer genoeg heel veel doorstuur rommel via hyves, maar hyves vind ik toch al niet zo super..Ik kreeg wel eens dit soort kinderachtige mailtjes over hotmail.
Stuur dit door naar al je vrienden ANDERS kost het je ..... Clown

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:30

grote onzin

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:36

Erg jammer dat er mensen zijn die dit soort onzin uithalen en mensen 'bang' maken voor niks.

Nog irritanter vind ik de mensen die al die FW FW FW mailtjes maar eindeloos blijven doorsturen, of ze het nu wel of niet geloven/gelezen hebben Scheve mond Als men gewoon stopt met het doorsturen van die rommel houdt het ook niet lang stand!

Evenals dat mailtje dat de buddypoke een virus is Scheve mond hoe kan een gadget die je niet installeerd nu in godsnaam een virus zijn Clown

Maargoed... je had ook gewoon even goed de homepage van hyves in de gaten kunnen houden, daar staat het al enige tijd op vermeld Knipoog

Edit:
Mas schreef:
Vervelend altijd die nep berichten idd van hotmail en msn gaan ze ook weleens rond. Dat je voortaan voor hotmail moet betalen of dat je het bericht naar 15 mensen door moet sturen omdat je account anders verwijderd zou worden...
Onzin allemaal, ik gooi dit soort mailtjes ook meestal meteen maar weg.

Ik gooi ze ook direct weg om de massa-hysterie ( Clown ) niet groter te maken, het andere nadeel is wel dat diegene die graag aan veel emailadressen wil komen zo al wel jouw emailadres heeft Knipoog

Het gevolg is dat ik inmiddels 264 mailtjes in mijn inbox van hyves heb, ( om over mijn hotmail inbox nog maar niet te spreken Lips are sealed ) waarin dik 95% complete FW-rommel is en hoeveel waarschuwingen ik ook stuur, ik krijg er dagelijks ongeveer 10 binnen Scheve mond
Het is dat ik hyves zo leuk vind en veel oude klasgenoten etc terug vind want anders had ik het allang opgedoekt!
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 20-12-08 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:38

Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
Zou dat dan ook nep zijn? Scheve mond

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:41

Mas schreef:
Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)

Moet je eens op googlen Knipoog
Heb ik toen ook gedaan met één of andere man uit Belgie,... en dat bleek ook een broodje-aap verhaal.
Vaak kloppen die dingen gewoon totaal niet maar wel erg sneu dat het zo de wereld in geholpen wordt!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:09

Mas schreef:

serieus, daaraan zou ik niet eens twijfelen. tuurlijk is dat nep.
weet je hoeveel mensen er op hyves zitten. als maar de helft zo'n mailtje door zou sturen, zou je een half land van operaties kunnen voorzien (nouja, misschien een beetje overdreven Tong uitsteken).

t enige wat ik wel heel vervelend vind, is dat je sinds een tijdje moet betalen voor je 'crushlist', om daar berichtjes te plaatsen.
ik en mn vriend plaatsten daar altijd berichtjes naar elkaar, maar daar moet je nu 50 cent per berichtje voor betalen:S

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:33

Cyntje schreef:
Mas schreef:

Moet je eens op googlen Knipoog
Heb ik toen ook gedaan met één of andere man uit Belgie,... en dat bleek ook een broodje-aap verhaal.
Vaak kloppen die dingen gewoon totaal niet maar wel erg sneu dat het zo de wereld in geholpen wordt!

Zo ging het ook jaren geleden met de labels van pickwick thee. Als je 1 miljoen had, dan kreeg iemand een rolstoel.
Je moest ze dan naar iemand toesturen. Velen deden dat, wij spaarden op de lagere school ook van die dingen. Op een gegeven moment is het zelfs op TV geweest, want DE kreeg echt kilo's en kilo's van die labels. Was ook broodje aap.

Aan doorstuurmail doe ik niet.

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:50

Dat is gewoon onzin. Ik krijg die mailtjes ook, maar dan dat je voor msn moet betalen, die krijg ik al járen. Ik heb er nog niks van gemerkt. Clown

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:51

Als je inlogt op je hyves, zie je links een berichtje van eden beheerder dat dit niet zo is Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:54

Zal iedereen even uit de droom helpen: Joop van den Ende is aandeelhouder in hyves en sindsdien gaat er een mailtje rond met een onzinverhaal dat er 20 euro per kwartaal betaald zou moeten worden (dat zou een idee van hem geweest zijn Clown ). Dit is gewoon zo'n onzinnig 'kettingmailtje', waar blijkbaar iedereen intrapt. Net zoals al die mailtjes met zielige verhalen. Allemaal onzin. Ik verwijder ze altijd direct uit mijn inbox, want het is je reinste onzin. Knipoog
Degene die dit verzonnen heeft, lacht zich waarschijnlijk echt suf om de onrust die hij veroorzaakt met deze bullshit. Haha!

Dus nee, we hoeven niet te betalen voor hyves. Voorlopig niet in elk geval (ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken). Knipoog