Soms kreeg ik wel eens een kertkaart met felicitaties erin maar ook dat nu niet meer.Hoe zit het met jullie? Krijgen jullie elk jaar tig kaartjes? En vind je het jammer als je ze niet krijgt of geef je er niet om?
Ik vind het op zich wel jammer maar ik ben er wel aan gewend ondertussen.
Is het zo omdat men tegenwoordig meer smst en/of mailt? Er worden natuurlijk wel minder kaarten verstuurd dan vroeger maar toch...ligt het gewoon aan mijn vrienden/familie of hebben jullie het ook?

Ondanks dat ik 'al' 21 ben vind ik het nog steeds leuk. Heb wel het idee dat het afneemt naarmate je ouder wordt. Ik vind het leuk als mensen de moeite nemen, is dan toch een klein teken dat ze aan je denken en het niet vergeten zijn. Meestal krijg ik kaartjes van de mensen die niet op mijn verjaardag (kunnen) komen. De schoonzus van mijn oma stuurt standaard een kaart (met nog een klein verhaaltje erop en niet alleen 'gefeliciteerd'), ook nog naar mijn ouders. Vind dat altijd erg leuk van haar. We zien haar niet vaak en we komen nooit op elkaars verjaardagen maar ze denkt dan toch altijd aan ons

)
Een krabbel op hyves of een smsje is ook leuk, maar een kaart is echt speciaal... Iemand heeft dan echt moeite gedaan voor je en dat maakt het extra leuk om ze te krijgen.