Heb ik weer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 12:10

Gisteravond was mijn vriend naar het café geweest. Altijd als ie gedronken heeft hebben we gezeik. Gisteravond dus ook weer, via sms. Ik liet hem weten dat ik om hem geef door middel van te vragen wanneer ik m weer zie. Kreeg lompe reacties terug, dat hij zich liep op te fokken doordat ik had gemeld dat het altijd van mijn kant moet komen. (Was dus helemaal niet de bedoeling, ik zei het met een knipoog)

Vanacht niets meer van hem gehoord.

Ging in 5 voor twaalf zonet de vaatwasser uitpakken, en had me telefoon boven liggen. Liep bij mijn moeder te klagen in de keuken dat we uit elkaar groeien (zie Huisarresttopic Knipoog ) en dat ik het niet meer zag zitten met hem, dat we nu vandaag 3 maanden hebben en dat ik niet eens wat van hem heb gehoord. Voelde me der echt slecht door.

Ging terug naar boven en zag dat ik een berichtje had. Staat erin dat meneer gister behoorlijke vol was (Nee echt schat? Niet gemerkt Clown ) en dat ie morgen graag mijn komt op wil komen.

Nu draai ik toch weer bij. Wat een schatje is het dan toch Bloos

Storm

Re: Heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 12:14

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo lief van hem...
Hij gaat uit en laat zich vollopen met alcohol, is grof en onaardig tegen je, laat niks van zich horen, schrijft vervolgens 1 (!!!) lief smsje en jij zwicht alweer?
Nou, aan mij zou hij een verkeerde hebben. Hij had verdulleke met een grote bos rode rozen NU bij je op de stoep moeten staan.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 12:20

Storm76 schreef:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo lief van hem...
Hij gaat uit en laat zich vollopen met alcohol, is grof en onaardig tegen je, laat niks van zich horen, schrijft vervolgens 1 (!!!) lief smsje en jij zwicht alweer?
Nou, aan mij zou hij een verkeerde hebben. Hij had verdulleke met een grote bos rode rozen NU bij je op de stoep moeten staan.

We hebben altijd gedonder als hij zich bedrinkt en ik niet. Maar idd. Mis geef ik te snel toe?!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 12:25

Als hij zo'n kwade dronk heeft, zou hij ervoor moeten zorgen dat hij niet zoveel drinkt. Of helemaal over moeten stappen op de cola.
En hij zou jou zeker niet lastig moeten vallen daarmee, helemaal niet als het al eerder is gebeurd.

Ik snap niet dat iemand door blijft drinken als hij dit van zichzelf weet, wat heeft alcohol voor zin als je er zo'n botte klojo van wordt? Dat is voor zichzelf toch ook niet leuk, laat staan voor zijn omgeving.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:27

Ik ga eerlijk gezegd met Storm76 mee, je laat je te veel doen! Denk even na of dit is wat je wilt en of hij echt niet van plan is om met alcohol te stoppen

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:27

Ik vind je ook erg makkelijk hoor. Zoiets had mijn vriend me echt niet hoeven flikken. En met één enkel smsje was het zeker niet opgelost.
Meneer zou;
A. wat aan zijn alcohol'probleem' moeten doen van mij
en
B. met hangende pootjes naar me toe moeten komen met gemeende excuses en belofte op verbetering...

Als je zo snel zwicht blijft hij het toch flikken want ach een smsje en jij bent weer om.
Meid, dat klopt niet hoor!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:31

Ik heb ook zo'n gast gehad die niet tegen drank kon.

Ben nog steeds blij dat ik die toen gedag gezegd hebt.
In een dronken bui belde ie me ook altijd op, lag alles aan mij etc.

De laatste keer dat ie dat deed, ben ik snachts in de auto gestapt, mijn spullen bij hem gehaald, en gedag gezegd. Hij stond te kotsen , ik heb m succes gewenst.
De dag erna bellen met spijt en smsjes met dat ie het zo erg vond wat ie gedaan had.
Maar dit was een van de vele keren, en voor mij was het de laatste. Nooit spijt van het verbreken van die relatie gehad Haha! Knipoog

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:44

Misschien kun je toch is erover praten dat hij zich steeds volgiet met drank, en dat jij je daar niet goed bij voelt.
En idd, niet tesnel toegeven..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:47

Mijn vriend, naja, mn ex sinds gister.. kon ook niet zo goed tegen drank. We kregen áltijd ruzie als we samen naar de stad gingen. Daarom hebben we toen afgesproken om voorlopig niet meer samen te gaan. Dat ging prima. En hij dronk ook wat meer cola enzo. Misschien is het een idee om als hij gaat drinken oid. Hem gewoon niet smsen, want je weet dat het fout gaat.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 14:03

Een goede vriend van me is ook zo vervelend als hij gedronken heeft (klef worden, me claimen, me afschermen van anderen, me controleren).
2 weken geleden ben ik ontzettend boos geworden en hij is weggegaan.
Vervolgens smst hij me een week(!) later of ik nog naar hem toe kwam.
Heb hem verteld dat hij maar eens moest gaan nadenken over zijn gedrag. Vork

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:06

Wat ontzettend naar om altijd gezeik te hebben als iemand heeft gedronken. Misschien ook niet slim om dan bepaalde dingen aan te kaarten of dingen - ook al zijn ze grappig bedoeld - met een dubbele bodem te zeggen.
Ik snap heel goed dat je het doet, want ik heb soms van die hormonale frustratiebuien en dan zoek ik mn vriend ook altijd op door te smsen, terwijl ik weet dat ik alles wat hij zegt dan vervelend ga vinden en vervolgens ga ik kloten en huilen en dan denk ik bah. En de volgende dag zegt hij 'ik hou van je Renee' en dan ben ik alles weer vergeten Huilen van het lachen.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:40

Mijn vriend was tot een half jaar geleden ook zo! Tot ik ontplofte van woede! Sinds dien drinkt hij nog maar zelden en nooit meer veel! Hij beseft zich nu gelukkig dat hij me echt kwijt had geweest anders.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:51

Goh, mijn vriend houd serenades en verteld aan elke onbekende hoe gek hij op mij is als hij écht meer als genoeg heeft gehad. Het andere uiterste natuurlijk, maar op den duur ook best wel vervelend en beschamend.

Gewoon een goed gesprek als hij nuchter is. Dit is niet de manier, zo hoeft het helemaal niet. En als een goed gesprek neit genoeg is wil een ontploffing inderdaad ook nog wel eens helpen. Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:54

Drank maakt meer kapot dan lief is......
Ik zou je willen adviseren te praten met je vriend over zijn gedrag wanneer hij drank gedronken heeft.

Ben nog steeds blij met een vriend die net als ik nagenoeg niet drinkt Tong uitsteken

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:14

Hmm wat een schatje is het toch?
Ik heb zo een hekel aan mensen die met hun beschonken koppen andere kwetsen, vervelen en zo ken ik nog wel even doorgaan...
Ik snap ook niet dat je zoiets hebt van :
agh toen was hij dronken, en nu die weer nuchter was/is stuurde die een lief smsje en is het goed.. Hmm
wat zou mijn vent een slecht aan mij hebben zeg.. Vork

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:17

miep1979 schreef:
Drank maakt meer kapot dan lief is......

Helemaal mee eens! Wat die ^$%$ alcohol mijn leven heeft veranderd het afgelopen jaar door mensen die geen mate weten te houden...

Even ontopic,
Ik vind eigenlijk dat je ook wel snel toegeeft. Als het mijn vriend zou zijn, zouden we er nog niet over uitgepraat zijn.
Een dag niks van zich laten horen omdat hij een smsje verkeerd opvat, nee vind ik ook niet normaal.
In mijn ogen zit er dan zowiezo iets niet goed, want als er een meningsverschil is, moet het uitgepraat worden..
Maarja, dat vind ik.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:31

Sorry meid, maar ik begrijp ook niet dat je zo snel weer bijdraait. Die jongen laat dus niks van zich horen, maar als hij dronken is heeft hij ineens wel het lef om je lompe smsjes te sturen Verward
En nu is hij weer nuchter en begint dan weer lief en aardig tegen je te doen. Dat zou ik dus echt niet pikken