vind de naam echt niet mooi .. band bestaan eventjes maar daarna gaat toch iedereen zijn eigen weg en over 2 jaar is iedereen het vergeten .. maar ondanks dat blijft het leuk naar te kijken
brandi blert alles erbovn uit, bovendien vind ik hun stemmen totaal niet bij elkaar passen, zet ze dan alle 4 in een groepje, en anders steffie en norman als duo, maar dit vind ik niet ..
wat klonk het vals zeg tijdens de liveshow. Ze passen niet bij elkaar. Brandi heeft een te scherpte stem,deon beetje vals en die van steffie is wel mooi maar komt er niet boven uit door brandi. Nee ik ga er geen single van kopen. Ik vind het een aanfluiting die hele band RED! en ik denk niet dat ze op 1 komen. Volgens mij krijg je hooguit 3 singels van hun en daarna zijn ze alweer vertrokken naar hun normale leventje
Idd, die mensen die uit die programma's komen zijn sowieso (imo) al gedoemt tot mislukken. Ooit nog gehoort van Dewi, JK, Boris? En van de groepen Men2B en Rafish uit Popstars the Rivals laat staan de mensen uit de programma's waar ik niet eens naar kijk (So U Wanna Be A Popstar? X-factor)