Je toetst wat keywords in en het ding neemt alle programma's waar dat woord in zit (acteur/trefwoord/etc) op, zoals ik het begrijp.
Zit iemand in dat wereldje, en komt zoiets binnenkort ook in NL?
En als dat nog een halve eeuw duurt:
Bestaat er iets als digitale ontvanger met ingebouwde harddisk?
En zo nee: Wat is een goede/makkelijk DVR?
Ik heb nu een Philips DVDRnogwat harddisk recorder/DivX/DVD speler apparaat, maar die kan niet meteen van de EPG opnemen (digitale TV).
Ding kan zelf niet van kanaal wisselen, dus ik moet het signaal opnemen van de gewone kabel ingang - die kan ik wel per kanaal instellen, maar heeft volgens mij niet alle zenders, en de kwaliteit is duidelijk minder.
Als ik het signaal van de digitale ontvanger - Samsung kastje - wil opnemen moet ik hem óf alvast op de goede zender zetten *en dan niet meer zappen..*, óf erbij staan als het programma begint en dan op opnemen drukken.
Doe meestal het laatste.
Ook moeten eerst alle "input" dingen goed ingesteld zijn, waar je nog een hele gebruiksaanwijzing bij nodig hebt: TV op DVD Ext1, Samsung op Tuner, Philips ding input op Tuner en dan van Ext2 opnemen
Lang leve de universele afstandsbediening, want anders zat ik met 3 dingen te klooien. Nou begint mijn Philips wat te haperen (moet o.a. 3x op "Open/Close" drukken voor hij de DVD eindelijk weer uitspuugt, en hij gaat af en toe spontaan uit/reboot).
Bestaat er een apparaat waarbij ik in de EPG een programma kan selecteren, en dat het ding het dan automatisch opneemt?
Zeer gewenst: heeft harddisk, en kan DivX af spelen.