In augustus heb ik gebeld en werd mij verteld dat we 1 april 2009 recht hebben op een verhuispremie, in oktober nogmaals (maar de medewerker wou het niet in een brief zetten en opsturen). Vervolgens heb ik ze eind november maar een mail gestuurd, dan heb ik het toch zwart op wit, maar die was na een week nog niet beantwoord. Dan maar weer bellen dus en het gesprek opnemen en wederom was de datum 1 april. Een dag later wordt alsnog mijn mail beantwoord en is de nieuwe datum 1 oktober... op zijn vroegst.... de vorige planningen waren onder voorbehoud wordt nu achteraf gezegd. Kortom, ze kunnen er dus ook nog 1 april 2010 van maken

Toen hebben we dus op verzoek van de verantwoordelijke persoon een brief (aangetekend) verstuurd met de mededeling dat we als klanten er op mogen vertrouwen dat ze ons correcte informatie geven en ze daarom ook houden aan de eerder toegezegde datum, 1 april dus, en het verzoek om binnen 8 werkdagen te antwoorden. Het is nu bijna 2 weken later, en we hebben nog geen antwoord!
Weer gebeld, een medewerkster kon onze brief in het systeem wel terugvinden en kon ons telefonisch al wel vertellen dat het niet ging gebeuren en als we het er niet mee-eens waren konden we een gesprek met een medewerker aan gaan...... dezelfde medewerker die eerder geen gesprek wou hebben met ons omdat hij vond dat we maar een brief moesten sturen, maar die hem vervolgens niet beantwoord.
Ik wordt er tuuuuureluurs van
Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Of tips hoe dit het handigste op te lossen is?
Een medewerker heeft zelfs tegen me gezegd dat hij garandeerde dat de datum niet meer gaat veranderen. Ik zie het als beloofd is beloofd.