Hoe Hyves account verwijderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Hoe Hyves account verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 09:16

Hoe kan je je Hyves account verwijderen?
Iemand die dit weet?

Kitty

Re: Hoe Hyves account verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 09:27

http://www.hyves.nl/help/contact/

Aan de rechterkant staan "meest gestelde vragen". Daar staat ook tussen "Hoe kan ik mijn account verwijderen".

Ik heb dit twee weken geleden gedaan, maar mijn hyves-account is er nog steeds. Ik ga het nog maar een keer proberen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 09:28

Dat dus. Je krijgt ontzettend veel irrirante vragen of je het wel zeker week. Eventjes doorzetten, en dan ben je er vanaf.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:45

sommige accounts blijven idd wel gewoon bestaan maar verwijderen wel alle vrienden..

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:56

Wat ook leuk is, als je je profiel verwijdert, je profiel dus blijft bestaan, je ook gewoon op de hoofdpagina kan komen, waar alle "nieuwtjes" staan, maar je geen eigen pagina meer hebt en je dus jezelf nergens meer kán verwijderen. Dat heeft een klasgenoot van me dus. En die kan dus ook niet een nieuwe account aanmaken met haar emailadres, want die hoort bij dat "verwijderde" account.

Ik ben een tijd geleden gehackt, voordat je dan eindelijk je profiel verwijdert hebt, ben je 20 emails verder. Moet je een kopie van je ID bewijs mailen en dan word hij uiteindelijk verwijderd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:24

Het is inderdaad een hele hoop rompslomp voordat je profiel echt weg is. Ik vind dat zo asociaal. Bij mij duurde het uiteindelijk 3 weken.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:27

Ik merk dat er veel mensen zijn die klaar zijn met hyves at this moment. En id even doorzetten als je al die vragen krijgt, knal alvast je profiel e.d. op geheel onzichtbaar en klaar is kees uh hyves Haha!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:32

RedPassion schreef:
Het is inderdaad een hele hoop rompslomp voordat je profiel echt weg is. Ik vind dat zo asociaal. Bij mij duurde het uiteindelijk 3 weken.

en opzich is dat niet zo heel erg in 't geval dat je het gewoon beu bent. Blijft wel vervelend, maar ik was dus gehackt en werd bedreigd, en stonden foto's op mijn Hyves (sexueel getint) die niet van mij waren etc. Diegene deed zich voor als mij, En dan is het toch erg vervelend als er niet snel op gereageerd word.

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:36

Ik heb hem pas laten verwijderen voor de oudste dochter van mijn vriend. Die stuurde allerlei rare berichten naar klasgenootjes, en die waren niet zo aardig. Ik heb het beheer van hyves een bericht gestuurd en binnen een week was de account afgesloten.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:23

Bij mij duurde het ook een tijdje toen ik gehackt was, heb toen maar op mijn andere mail een nieuw account aangemaakt met een ww dat niet zomaar te raden valt en voorderest staat er niet veel in, toen aangemaakt voor fotos zodat anderen ze konden bekijken. Ik gebruik het voorderest ook niet en het grootste deel van mijn vrienden zijn dan ook mensen die mij toevoegen of collegas die de fotos wouden zien Clown

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:37

IK heb er vorig jaar een verwijderd,en die was binenen 5 min weg?
gewoon 2x de melding of ik het zeker wist Tong uitsteken
Heb nu al weer een nieuwe,maargoed Tong uitsteken

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:58

Nou, ik had ook een goed wachtwoord, probleem was dat ik een virus had, waardoor diegene precies kon zien wat ik typte. Inclusief alle wachtwoorden van hotmail etc.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:00

Ja haha, ik hoorde het van de week van een vriendin,... ze smeken je zowat op de blote knieën om te blijven Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:34

Amanda_T schreef:
Nou, ik had ook een goed wachtwoord, probleem was dat ik een virus had, waardoor diegene precies kon zien wat ik typte. Inclusief alle wachtwoorden van hotmail etc.

Dat kan Lachen Maar meestal sturen mensen dat door als bestandje via msn ofzo om zo op een ander hun pc te kunnen kijken. Ik weet wel door wie dat ik gehackt was op hyves toen en die heeft wat zitten goochelen en kwam er zo achter, die kende een paar oude ww van mij, maar dat is een lang verhaal Vork