Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en als je het geld ervoor hebt, waarom niet? Zit je krap met geld zou ik ermee wachten, het is natuurlijk toch ook iedere maand verzekering enzo.. dus dan zou ik ermee wachten tot het voorjaar als je er wél veel op rijd.
Een schuiver is zo gemaakt... *denkt terug aan vorige week woensdag*hunter87 schreef:dankje voor jullie reactie!! ik vind wel moeilijk wat ik moet doen. mijn vader zegt, wachten en mijn moeder zegt kopen! haha
ga vanmiddag nog even met me ouders kijken this toch bij ons om de hoek. heb 2 yamaha's XJ600S gezien. ze staan op http://www.ensingmotorapeldoorn.nl
Prima motor hoor.
dus die tijd vermijden als het kan en iets meer de tijd nemen om je banden op temp te krijgen.

hunter87 schreef:mariska32: jah opzich niet mijn ideale motor, dat blijft altijd nog de yamahaR6!!! maar ik heb erg last van mijn rug dus dat word niet wat. mijn broer rijd een honda cbr en daar hou ik heb ook niet lang mee vol.
ik heb gelest op een honda cb600f, ook erg fijne motor maar die ligt wat boven mijn budget. dit vind ik opzich (op de kleur na) een leuke motor om mee te beginnen. hier kunnen ook evt koffers aan en kan ik spullen voor me werk meenemen. this wel de bedeoling dat als het een beetje weer is dat ik met de motor na het werk ga
Ligt alleen momenteel wel in de kreukels

Maar ik heb vandaag ook een CBR gekocht