Morgen voor certificaat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chillaxing

Morgen voor certificaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 10:28

Ja ik moet dus morgen voor mn certificaat..
alleen het leren lukt maar niet, heb nu al 3x dat boekje doorgelezen en ieder hoofdstuk gelijk 2x maar ik heb echt het idee dat ik er niets van opsteek. Ik heb ook een cd-rom met 500 examenvragen die doe ik ook heel vaak en zit ik telkens zo rond de 7 á 8 fout en je mag er maar 6 hebben.

Iemand misschien een idee om het makkelijk te leren? Jullie zouden me er iig heel erg mee helpen! Lachen

maatlaje

Re: Morgen voor certificaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:33

haha ik ben in amsterdam op gegaan en hoefde niet te leren je zat zo schuin achter elkaar dat iedereen bij elkaar kon kijken en ze liepen zelfs weg zodat je kon overleggen hahaha dus mijn certivicaat kreeg ik met een pakje boter zeg maar.
niet teveel leren meid gewoon door lezen en als je je examen doet je eerste antwoord is meestal het goedde

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 11:29

ja hoorde van veel mensen gewoon afkijken, maar daar houd ik niet zo van, je weet nooit of die ander het goed heeft Tong uitsteken

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:30

Veel oefenexamens, dat werkt echt het beste.

Ik had ook steeds heel veel fout met het oefenen, maar met het echte examen, in 1x geslaagd.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:32

Ik zou vooral niet té veel gaan leren. Morgenochtend een keertje doorlezen, want op het laatste moment neem je toch niks meer op. Bij mij werkte het altijd goed als ik met iemand deed oefenen, die mij overhoorde zeg maar, want dat bleef bij mij het beste hangen. Ook niet té druk proberen te maken, je eerste ingeving is meestal het beste en meer dan je best kun je niet doen. Ik was ook super zenuwachtig, voor de auto had ik het in 2x en de 3 certificaten voor de vrachtwagen had ik alle 3 in 1x. Het is ook wel een kwestie van geluk (vind ik), de ene keer heb je super moeilijke vragen en de andere keer is het examen zeer simpel.

Succes!

Afkijken zou ik absoluut niet doen, hier word je daar gigantisch hard op afgestraft. Zou zonde zijn als je uitslag ongeldig word verklaard, terwijl je het makkelijk zelf kan!! Lachen

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:37

nou afkijken word snel afgestraft Tong uitsteken

ik ben ong halfjaar geleden voor auto theorie geweest en ik keek niet eens af had gewoon tussen de vragen door veel tijd over omdat ik eht andwoord meteen al intypte en keek dan gewoon wat om me heen die vrouw kwam meteen naar me toe als je nog 1x afkijkt ga je eruit!

oef, schaamde me dood maargoed....

afkijken is sowieso dom want kijk maar eens hoeveel er van de 50 altijd zakken sowieso de helft dus grote kans dat de buurman het ook fout heeft

wat ik altijd deed was de dingen die je moeilijk vond e.d. opschrijven
en belangrijke dingen die je onthouden moet snelheden bepaalde borden technische vragen e.d.

en naturulijk veel oefenen met examens
kijk ook eens op internet naar andere examens kan wel eens helpen want dan krijg je ook andere vragen

en gewoon je eerste ingeving doen!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 13:34

Okee dankjee!
Net zo'n oefenexamen op internet gedaan, had ik 0 fout.. Zijn die makkelijker ofzo Tong uitsteken

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:35

Inderdaad, je eerste ingeving is vaak de juiste.. Bekijk de plaatjes goed, vaak zit er wel een instinker in Knipoog. Voor de rest rustig blijven, niet te veel gaan stressen want daardoor ga je meer twijfelen. Heb vertrouwen in jezelf Lachen.

maatlaje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:12

bij ons was gelukkig iedereen geslaagd dus dat was wel makkelijk maar afkijken is natuurlijk neit slim maar ze deden er heel makkelijk over daar ik wens je veel suc morgen

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:23

Scooter?
Meisje, maak je niet druk!
Ik heb zelfs een keer tot half 2 snachts geleerd en had alle toetsen een paar keer geleerd. En nog lukte het niet goed.
Kom ik daar. Ik zie de vragen. En ze waren ECHT makkelijk. Tenminste dat vind ik. Lachen
Maar je kunt het wel pas weten als je iets geleerd hebt.
En zo te zien doe je dat. Dus dan komt het allemaal goed!
Met het toetsen oefenen had ik elke keer 6 a 7 fout of meer ofzo. (Soms minder.)
En op het echte examen maar 1 !

Ik zie dus.. dat iedereen het over auto heeft. Bloos Bloos

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:11

gehaaaaaaaaald Haha!

maatlaje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:12

gefeli meid

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:13

Vroeg me al af hoe het gegaan was! Lees net dat je geslaagd bent, bij deze : GEFELICITEERD!!'

Heb je je voor niks zo'n zorgen gemaakt Knipoog