Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pris2009 schreef:Hallo bokkers,
Ik heb gewoon echt een soort van probleem.
Als we uit gaan durf ik niet helemaal los te gaan, het liefst sta ik heel de tijd aan de bar. Ik durf niet op leuke jongens af te gaan noem maar op. Ik zit er best wel mee, ik ben nu 17 en zal ik ooit nog een vriendje krijgen??
Ik durf bijvoorbeeld ook nog steeds niet te zoenen, als ik een leuke jongen zie durf ik hem niet aan te kijken, ga maar door.
Iemand tips of heeft hier ook last van?

Ik ben ook meestal zo geweest op een paar keer na en juist de figuren die dan achter je hol aanlopen word je niet blij van
Ik kap het dan ookwel direct af zodat het duidelijk is, maar geef mij maar een normaal iemand zoals Vjestagirl zegt

. Omdat ik gewoon losga, maar toch een onschuldige uitstraling heb denken ze allemaal dat ik ze uit daag, terwijl ik gewoon lol maak, en verder niets van ze wil.
juline schreef:probeer eens verder te kijken dan alleen de kroeg ga ook andere dingen doen, bijv een activiteit bij een buurtcentrum hier kom je niet alleen maar opgemaakte meiden tegen en gladde jongens. juist mensen die ook wat verlegen zijn en wat meer back to earth zijn.
en mede bokkers: het kan wel wat vriendelijker hoor lekker voor het zelfvertrouwen van het meisje hoor. zeker nooit onzeker geweest????????????
. Een beetje een positieve instelling houden! Dat zien jongens vaak ook, dat je sterk in je schoenen staat 
Moet zeggen dat ik ook aardig verlegen ben en je verhaal goed herken, en toch heb ik vriendjes gehad (en nog steeds) Ken ze overigens niet van stappen, maar hoop dat mn punt duidelijk is

(eh... niet erg pedagogisch verantwoorde tip)
ik ga ook niet uit, ben niet zo'n uitgaans type (kan ook beetje met situatie te maken hebben) maar dat komt vanzelf wel, betekent natuurlijk niet dat je binnen moet gaan zitten wachten totdat mister right komt
Maar idd wat Juline ook al zei, ga 's met wat vrienden 't centrum in ofzo

), ik en jongens is al helemaal geen combi.. durf ook niet op ze af te stappen, ben nogal afstandelijk onbewust..
pris2009 schreef:Hallo bokkers,
Als we uit gaan durf ik niet helemaal los te gaan, het liefst sta ik heel de tijd aan de bar. Ik durf niet op leuke jongens af te gaan noem maar op. Ik zit er best wel mee, ik ben nu 17 en zal ik ooit nog een vriendje krijgen??
Ik durf bijvoorbeeld ook nog steeds niet te zoenen, als ik een leuke jongen zie durf ik hem niet aan te kijken, ga maar door.
en toch heb ik al 4 jaar een hele lieve leuke vriend. en daarvoor ook een vriendje gehad... dus dat komt echt wel meid! maak je niet druk, je hoeft echt niet voor je 20ste overal ervaren in te zijn!
heb ik 1 of 2 keer gedaan, maar omdat ik zo verlegen ben vond ik er dus niets aan.pris2009 schreef:Hallo bokkers,
En niet omdat je zoiets hebt: het moet.Want namelijk NIKS moet. 

)