Ik word 26, opzich niet zo'n bijzondere leeftijd maar omdat ik de afgelopen jaren in het (verre) buitenland zat met mijn verjaardag, vier ik het voor het eerst sinds 3 jaar in Nederland.
Mijn vriend loopt echt al tijden te verkondigen dat hij toch zooooooooooo'n leuk cadeau heeft. Mijn zus weet het (die moest mee
) en roept sindsdien dat ze nu al jaloers op me is. Niet meteen denken dat het een trouwring is want dat is het niet
Mijn vriend en ik kunnen de komende 2 jaar nog niet samen wonen en dat willen we allebei eerst voor we gaan trouwen. Daarbij heeft mijn vriend me ook verzekerd dat het geen trouwring is én is mijn zus al 4 jaar gelukkig getrouwd en zou daarom ook niet jaloers zijn dus dat valt af!Morgen moet ik gewoon naar de academie van 8:30 tot 15:30. Daarna van het korps een kerstborrel/diner maar ik kom alleen voor de borrel
( ik mis het champagneglas) omdat mijn vriend me om 18:00 komt halen en we samen ergens gaan eten. Mijn team weet ook dat ik jarig ben en ik vrees uit geruchten die ik her en der gehoord heb dat ze wat van plan zijn.Verder weet ik niet precies wát mijn vriendinnen uitgespookt hebben, maar dat ze ergens mee bezig waren/zijn is duidelijk. Ik kreeg vorige week een kaart dat ik zaterdag vanaf 14:00 vrij moet houden voor iets. Hmm... jaja
Zondagmiddag komen mijn ouders, mijn zus met man en kind, zusje met vriend, ouders van mijn vriend, zus van vriend met man en kinderen en zijn broer bij mij thuis.
Ik heb er echt zin in, voel me stiekem net weer een klein meisje. Vroeger kon ik de nacht voor mijn verjaardag heel moeilijk in slaap komen en was ik 's morgens al hééééél vroeg wakker. Ben benieuwd hoe dat vanavond/vannacht gaat

en iedereen weet dan ook dat ik jarig ben enzo, ehel leuk altijd!) Want hier in NL is meestal iedereen weg...