wat zit er in jouw kerstpaket?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meintje

wat zit er in jouw kerstpaket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 20:51

ik ben wel benieuwd, t mijne viel me een beetje tegen en in dat van mijn vriend zaten echt wel leuke dingen.

zijn jullie blij met wat je hebt gehad en wat zijn de favorieten?

ik had een heleboel snoep en een paar zoute dingetjes en een 'trolleytas' wel een leuk idee maar kwalitatief een beetje jammer zeg maar.

mijn vriend had ook veel eten maar meer hartig; zoutjes, broodjes en dat soort dingen. ook een zaklamp die je zelf of kunt draaien met een alarm en snoertjes om je telefoon er mee op te laden (echt handig voor kamperen oid ) en een antivries/ warmte deken voor de autoramen en een set soepkommen met bijpassende lepels

en a vind t altijd leuk om een kerstpaket te krijgen zo ondankbaar ben ik niet maar ben gewoon benieuwd wat jullie hebben gekregen en wat er veel in zit dit jaar.

Faelivrin

Re: wat zit er in jouw kerstpaket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:53

Ik krijg helemaal géén pakket. Verdrietig Best jammer want vind het altijd erg spannend wat er in zit. Ja Hoort dit trouwens niet op PF? *temt.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:53

(Wij krijgen vast wel meer kerstpakketten, maar deze hebben we tot nu toe gekregen)

Mijn moeder krijg van haar werk altijd een banketstaaf pakketje. Clown
Dit jaar zat erin:
Marshmallows, ontbijtkoek, flesje chocolademelk, kleine kaarsjes, en mokken. Nagelbijten / Gniffelen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:58

Ik heb alleen een flesje bubbels gekregen van mijn baas Lachen En van mijn coordinator een setje handzeep en -creme van de Douglas, van dat hele chique Knipoog
Pakket van manlief is nog niet uitgepakt, dat heeft-ie vandaag wel gekregen maar dat kon-ie op de fiets niet mee naar huis nemen Clown

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:58

Ik had een italiaans pakket Haha!

Pasta met Pasta saus, italiaanse koekjes, flesje wijn, opschepslalepels Clown hele grote zware, echt heel mooi, mooie stevige magnetronbakken, bonbons zaten erbij, olijven, pesto, toastjes, zakje drop, en dan ben ik nog wel dingen vergeten maar weet het zo niet meer Clown

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:59

Ik heb (nog) niets gekregen, weet ook niet of er wat komt, dat is heel verschillend ieder jaar..

Pakket van manlief was leuk, eenvoudig, maar wel bruikbaar..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:00

Ik heb van mijn werk een bon gekregen waarmee ik kan kiezen tussen verschillende dingen die in lagelonenlanden gemaakt worden, daar zitten wel grappige dingen bij maar niet super bijzonder ofzo.

Van de BHV-afdeling van mn bedrijf heb ik zo'n snaai-en-graai pakket gekregen in Italiaanse stijl. Hartstikke mooi en chique met mooie flesjes olie en azijn, kaarsjes, wijn, mooie servetten, schalen enz. Gelukkig weinig dingen waar ik echt niets aan heb!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:00

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:05

Ik ben bang dat ik er geen krijg omdat ik het aantal pakketten dat we nodig hebben heb doorgegeven, en er nu te weinig zijn.... oeps!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:07

LovingTweety schreef:
Er is al zo'n topic Knipoog

[PF] Het Kerstpakket

Het is trouwens kerstpakket Knipoog

Pling

Dat ging ik nog even kijken ja Lachen Maar bedankt Knipoog

Hier een slotje.