Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:geneeskunde kan iig niet met een propedeuse van t hbo. Je zult na de havo eerst vwo moeten doen met de vakken wiB, scheikunde, natuurkunde en bio. En dan meeloten voor geneeskunde
Citaat:Hbo-propedeusediploma, hbo afsluitend diploma, universitair propedeusediploma, of universitair afsluitend diploma; voldoende kennis (op VWO-niveau) van de vakken natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde b is vereist
misschien me toch maar iets in die opleiding verdiepen
_Micha_ schreef:verootjoo schreef:geneeskunde kan iig niet met een propedeuse van t hbo. Je zult na de havo eerst vwo moeten doen met de vakken wiB, scheikunde, natuurkunde en bio. En dan meeloten voor geneeskunde
Volgens mij kan het wel hoor, dit staat op de site die een bokker net plaatsteCitaat:Hbo-propedeusediploma, hbo afsluitend diploma, universitair propedeusediploma, of universitair afsluitend diploma; voldoende kennis (op VWO-niveau) van de vakken natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde b is vereist
En volgens mij kan je altijd met een P naar een universitaire opleiding
Sannnn: Hmmm HBO- V dat lijkt me nietsmisschien me toch maar iets in die opleiding verdiepen
en wat bedoel je met lotings categorie 7-7,5 ?
dan moet ik dus gewoon kijken naar de uni waar ik naartoe zou willen._Micha_ schreef:verootjoo schreef:geneeskunde kan iig niet met een propedeuse van t hbo. Je zult na de havo eerst vwo moeten doen met de vakken wiB, scheikunde, natuurkunde en bio. En dan meeloten voor geneeskunde
Volgens mij kan het wel hoor, dit staat op de site die een bokker net plaatsteCitaat:Hbo-propedeusediploma, hbo afsluitend diploma, universitair propedeusediploma, of universitair afsluitend diploma; voldoende kennis (op VWO-niveau) van de vakken natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde b is vereist
En volgens mij kan je altijd met een P naar een universitaire opleiding
Sannnn: Hmmm HBO- V dat lijkt me nietsmisschien me toch maar iets in die opleiding verdiepen
en wat bedoel je met lotings categorie 7-7,5 ?